![]() |
Radio1 dd vanmorgen: RIOD > Kon.Bib.v.Wetenschap./NIOD: = Redden
Radio1 dd vanmorgen: RIOD > Kon.Bib.v.Wetenschap./NIOD: = Redden
---------------------------------------------------------------- Voor (be)luisteraars van Radio1 dd vanmorgen(Riod/Niod_Dir Blom): Summier : 1. Wetenschappelijk: Historie is nu eenmaal GEEN "WETENSCHAP",weliswaar materieel: (wel)wordt gebruik gemaakt van wetenschappelijke methodes enz; --- Ad WW2: 2. Thans afstand genomen v "Lou de Jong",= ~ GROOT grijs gebied, [RIOD/NIOD WW2.Hoofdwerk is te "herzien" tot minstens ca1942!] --- Ad Srebrenica: 3. UN, en Cmdt(en),vooraf aanvaarding (UN)NL-Taken niet gehoord? 4. Mbt tegen militair-politieke zin in van UN[, lees: de door de Regionale Islam._Srebrenica-Enclave_Bevolking vd N.B.! Franse Bevelhebber afgedwongen er te blijven,+vervolg>UN_Safe Haven] tot aan de tijdige waarschuwing van "Holbrooke" aan Tafeldame tijdens Bilderberg.Conf, ~ De (UN)NL-Troepen moeten daar weg, ["Holbrooke", TV-Publiekelijk], wat daar/hier vanaf dan zo, is verder onder de x../St.-Gw_Verantw.heid enz v Premier Hr KOK: Ad Infobevestiging: Niet te achterhalen/Nooit ervan gehoord?; 5. Verder ad Servische verovering enz. van de (UN-)NL_Enclave(s) [Riod/Niod:Dit is pas beslist vlak voor onder de voet lopen]: Mededelingen van Duitse Generaal/UN-Hoofdkwartieren, ~ Reeds relatief lange tijd vooraf waren de Servische voorbereidingen waarneembaar/merkbaar,en zelfs waren deze de UN-NLers bekend? Radio1(Voorhoeve):Openbaarmaking Interview NL-Post TOEN daar; De verkapte waarschuwing(afgesproken code)aan Welzijnswerker; P.M.!! INTERNETArticle ~ vormgeving van mij!! mbt explicite, woordelijke uitspraken van bijna elk Kabinetslid(,in bunker); Ad Infobevestiging: Niet te achterhalen/Nooit ervan gehoord?; --- Overall: 5. Ad kritieken enz.: Dir/HR Blom ,miv 1 jan 2007 in sabbatical: Ik snap er geen bal van![~ I.c.! veel voorkomende dooddoener, = lees: Het een en ander komt MIJ!(ONS!)/mijzelf! niet uit..] : Originele infos enz. niet te achterhalen/Nooit ervan gehoord? :: Wetenschappelijk-Vooraf de wetenschappelijke aanvang van een wetenschappelijk onderzoek, is er het wetenschappelijk VOOR- onderzoek ad o.a./o.m. DOEL, HOE enz. ------------------------------------- Is bij het RIOD/NIOD_"Werk" reeds nav/tav/ivm/mbt IHB alleen en slechts alleen(de/een) (UN)NL_Bekendheid-VOORAF in het kader vd Servië_, ook UN/UNSC/US enz_Beslissingen, mbt feitelijke/historischevoorbereidingen = tijdstip veroveringen ------------------------------------- = ~ GROOT grijs gebied? Quod non? ---------------------------------------------------------------- P.S., Vanzelfsprekend eventjes ad ONBEKEND(exGeheim)US_Srebr.document, (Radio1/"Voorhoeve":)Recent OPENBAAR[Bij mij nog niet ingekomen] - Bent "U Kon.Bib" niet erop geabonneerd? -: "www.nsarchive.org" ----------------------------------- Tenslotte ad het PR-Praatje: RIOD > Kon.Bibl.v.Wetenschappen/NIOD: = Redden wat er te .. Quod non ? ---mrj.dw-----------------------stop---Sun07Jan2007/12h:19CET--- |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be