![]() |
Roze Huis vraagt betere samenwerking holebiverenigingen
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=4154
Holebiverenigingen in België moeten beter samenwerken. Alleen zo kunnen de problemen aangepakt worden waarmee holebi's in onze maatschappij nog steeds te kampen hebben. Dat zegt de voorzitter van het Roze Huis Antwerpse Regenboogkoepel Jan Vandersmissen in z'n nieuwjaarstoespraak. Holebiverenigingen leveren nu al goed werk, maar ze moeten van hun eiland komen en samenwerken. __________________________________________________ ______________ Ik snap eigenlijk niet wat de holebis nog willen bereiken,ze hebben de laatste jaren alles bereikt wat je als holebi kan bereiken Wat is dan nog het streefdoel van een holebivereniging |
Problemen?
|
Of homo's zich nu verenigingen of niet... HIV nekt ze toch
|
Niks zo erg of verenigde homo's.:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was geschreven in de jaren 70 en nog steeds brandend actueel zo te zien :) Ik kan jammer genoeg niet op de titel komen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Paracelsus;2314865]Ik heb eens een futuristisch verhaaltje gelezen dat net zoiets was. Hetero relaties werden als vies beschouwd en men moest homo zijn om hogerop de maatschappelijke ladder te geraken.
Het was geschreven in de jaren 70 en nog steeds brandend actueel zo te zien :) Ik kan jammer genoeg niet op de titel komen...[/quote/vroeger hoorde je altijd van de secretaresse die met haar baas het bed inkroop, om sneller promotie te krijgen.Wedden dat er vandaag ook meer en meer mannen zo sneller karièrre maken. |
Wat een fijne thread, toch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb gekeken op wikipedia maar vind niets wat hierop gelijkt adhv Ames. Ken je de titel van dat kortverhaaltje? |
teveel gekibbel zeker...
neenee we moeten allemaal beter samenwerken!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be