![]() |
Wanneer komt lost terug op VT4?
De titel spreekt voor zich:|
|
op prime zijn ze nu bezig, pas als het gedaan is op prime komt het terug op vt4.
vermoedelijk rond mei gok ik |
When they found back, what they have....
|
Citaat:
Doemme das nog lang:| |
Citaat:
Maar het zal wel ijdele hoop zijn... :? |
Citaat:
|
Overhypede shit die VEEL te lang aansleept.
|
55 Not In Portland 2/7/2007 307
das de volgende episode. Dus 7 februari begint het terug. Ik ben benieuwd. |
als de makers zelf al niet meer weten waar ze uiteindelijk willen uitkomen heb ik toch mijn twijfels
Van Maerlant heeft gelijk tip; kijk gewoon In De Gloria, dat komt volgende zondag al terug :cheer: |
Citaat:
|
kuch...torrents...kuch
Een paar uur nadat een aflevering in Amerika wordt uitgezonden kan je ze al bekijken mbv. het internet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ben benieuwd of de mods je bericht zullen verwijderen!:-) ;-) |
rapidschare links (kucht)
Zeg, iemand hier al de afleveringen gezien van de nieuwe versie van *Battlestar galactica* ? Aanrader voor de science-fiction lovers. |
Er zit inderdaad veel te veel tijd tussen de verschillende reeksen. Straks weet ik niet meer wat er reeds gebeurt is.
|
Citaat:
|
Ik hoop niet, van mij mag 'Lost' lost blijven
|
Citaat:
|
In ieder geval is lost in de VS al tem afl.6 van seizoen 3 uitgezonden, nu zitten ze daar in een soort mid-seizoensbreak en vanaf februari komt het vervolg van seizoen 3. Dus die eerste 6 afleveringen moeten zeker al te downloaden zijn als je wat zoekt... zonder kuch.
|
en voor de haters... qua 'inhoud' toch nog altijd wel een eindje boven het gemiddelde programma op de vlaamse stations dacht ik? Belspellen, Man van Wendy, Koppen, de zoveelste Steven Segalfilm, alle gezever over huizen kopen en inrichten. I rest my case. Maar het 'gehype' en alle geforceerde cliffhangers zijn idd superonaangenaam.
Kleine aanrader in afwachting misschien: zondagavond kanaal 2; arrested development. Over een disfunctionele Californische familie die ineens zijn levensstandaard naar beneden moet aanpassen als er gesjoemel in het familiebedrijf aan het licht is gekomen... horror voor de coburgs, hard lachen voor de rest van België. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be