![]() |
Samenwerken met VB of UF?
Een peiling naar aanleiding van onderstaand topic:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=74823 Stel: in een gemeente in de Vlaamse Rand zijn de onderlinge machtsverhoudingen zodanig dat er op een bepaald moment een keuze gemaakt moet worden: samenwerken met het VB of met de UF. Er is geen andere mogelijkheid. Wat ga je kiezen? |
De nog op te richten Vlaamse Sociale Partij!
|
Eindelijk is het cordon sanitaire tussen Nederlandstalige en Franstalige partijen aan het breken. Het werd tijd ! Allen tegen het cordon !;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Grimbergen heeft men ondertussen ook al zijn keuze gemaakt, getuige onderstaande link:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=74898 |
Het zijn allebei prutpartijen, dus als ik zou moeten kiezen dan zou ik voor de Union Francophone gaan. Als ik zelf een Vlaamse partij zou hebben, althans. Het BW moet een afspiegeling zijn van de gemeente.
|
Nooit met de anti vlaamse racisten van UF
|
Citaat:
|
Als je moet kiezen tussen een partij die Vlamingen haat of een partij die kiest voor Vlaanderen, dan weet ik het wel.
|
als het moet om Vlaanderen te redden zal ik een paplepel in de Sociaal Democratische Partij (Labour Flanders) van Vlaanderen gooien
ik stem niet Rechts ,..ik steun Sociale Partijen !!! en die zie ik niet in Vlaanderen op dit moment ...en daarom begin ik zo snel mogelijk met een partij in Vlaanderen en België als ik mijn Nederlandse Partij heb opgericht :-D |
Citaat:
|
Citaat:
tis jammer dat de naam Vlaams Belang als is gepakt door een stel Extreem Rechtse |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel als er geen keuze zou zijn dan zou ik helemaal niet kiezen tussen geen van de twee; dan nog liever als onafhankelijk raadslid verder gaan; zoals hier eerder gezegd VB is slecht voor Vlaanderen en het UF die zijn dan weer te eigenzinnig en te Franstalig gericht.
|
UF zonder geen enkel twijfel.
|
Citaat:
UF hoort niet thuis in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be