![]() |
Comité voor een Andere Politiek
ik wou gewoon es rondvragen wat jullie houding is tegenover het Comité voor een Andere Politiek rond onder andere Jef Sleeckx. Goed idee? levensvatbaar? linkse samenzwering?
voor de mensen die het niet zouden kennen: www.anderepolitiek.be |
ik heb al een lidkaart.
Is het leefbaar? Het is kwestie van het leefbaar te maken. Hoe meer mensen er daadwerkelijk hun schouders onderzetten, hoe meer kans. Hoe meer mensen een afwachtende houding aannemen hoe sneller het kapot zal zijn. |
een klein één-mans initiatief, dat 3 man en paardenkop kan motiveren, en nooit meer zal zijn dan een internet-clubke zoals BuB of 4de Wereldsyndicaat.
Om niet te zeggen, zelfs BuB heeft meer overlevingskansen. Ik zie Patriot!, Hans1 en een paar FDF'ers nog petanque spelen later en terugblikken op een totaal gefaalde politieke carriere. |
Ik beschouw me als sympathisant & sta achter dit innitiatief.
|
In mijn ogen wordt dit weeral beschouwd als dé kans op dé grote doorbraak. Zal waarschijnlijk doodbloeden (en maar beter ook zo, als ik hun tekst over seperatisme op hun webstek bekijk...). Ze zullen wel in alle toonaarden ontkennen dat ze belgicisten zijn, maar die tekst ademt gewoonweg staatsnationalisme uit.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Was daar nu de mogelijkheid voorzien om zelf teksten te uploaden, ik zou het al een bedenkelijk, maar enigszinds aanvaardbaar argument vinden, op voorwaarde het er niet te lang stond. Echter, die mogelijkheid is er niet. Dus die "aantal Cap-leden", moeten al fameus de plak zwaaien in die .. ahum.. partij zekers. Kort omschreven is Cap dus een samensmelting van een radicale Arbeiders partij voor & door radicale belgicisten :lol: . �* la militante Waalse vakbond -achtig. Ja... zoeits gaat niet doodbloeden in Vlaanderen, dat komt zelfs niet tot leven om te beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder vraag ik mij af waarom mensen op de LSP zouden stemmen waneer ze zien dat PVDA een veel groter basis heeft onder de mensen,tesamen met die vriendelijke geneesheren voor het volk . |
LSP komt niet op volgende verkiezingen. Ze zullen dus niet op ons kunnen stemmen.
|
Ja, veel reactie is er blijkbaar niet echt op...Als je de triomfberichten las van toen het CAP pas was opgericht, dan zou je toch iets anders verwacht hebben...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mij nog niet de moeite genomen om naar een desbetreffende website te surfen, maar ik volg de politiek toch van semi-dichtbij en ik kan voorlopig het CAP alleen nog maar associëren met de vage termen als "een linkse denktank"... Als het inderdaad de bedoeling is bepaalde groepen te bereiken tegen de tijd van de verkiezingen dan zou ik in de plaats van de initiatiefnemers zo snel mogelijk van de fase van bezinning naar de fase van de communicatie overgaan om wat naambekendheid te verwerven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Des duivels.
|
Ik ben niet zo'n linkse jongen en ik geloof dat de ideologie die het CAP drijft ongelofelijk ouderwets is. Maar in een democratie heeft iedereen het recht voor zijn/haar mening op te komen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be