![]() |
België in 2010
Wat ik me nu werkelijk afvraag is hoe de Vlaming de nabije toekomst van het eigen land inschat. Dit vanwege de verkiezingen die binnenkort bij jullie voor de deur staan en de verschillende hervormingen die de verschillende partijen door willen voeren. Hiervoor geef ik vier mogelijkheden:
1) België bestaat niet meer. 2) België is een confederale staat geworden. 3) België blijft zoals het nu is. 4) Anders, namelijk... Het gaat er nu dus even om wat je denkt, niet wat je wilt. (Ik had het graag een poll gemaakt, maar ik heb helaas iets te snel mijn onderwerp verzonden. Nou ja, het antwoorden gaat nog op dezelfde manier.;-) ) |
Ik hoop dat het niet meer bestaat dan.
|
1, Nog een beetje meer knoeien en we mogen ons belgenland voorgoed in de geschidenisboeken schrijven!
|
Citaat:
|
Ik denk dat er gewoon meer bevoegdheden naar Vlaanderen gaan.
Vlaanderen zal nog niet onafhankelijk zijn. Belgie zal niet confederaal zijn. |
Tegen 2010 zal België nog altijd een federatie zijn (:-(), mag zo mogelijk nóg vierkanter draaien dan vandaag (:-)).
|
in 2010 is België ingelijft door Nederland , en maakt het deel uit van de Nederlanden 8-)
|
In 2010 is België een federale staat met de paarsgroene regering Verhofstadt III. De Senaat is paritair samengesteld, een paar kleinigheden zijn gesplitst en niemand is tevreden, Belgicisten noch regionalisten.
|
Citaat:
Slechtste regering ooit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat een Waal nu die regering eens bijeen houden en toegevingen doen... |
Citaat:
ps: Verhofstadt mag zijn carrière afsluiten in "Europa" (zijn utopische natte droom), waar hij een zitje in de Commissie zal krijgen en snel vergeten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
zo kort? :-( doorgaans verblijd je ons met ellenlange epistels, die letter voor letter als waren godendrank onze herserenen binnedruppelen. en nu, twee woordjes. :-( 't Zijn solden zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Die extra lange posts begin ik niet aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is overigens zo'n zinnetje waarmee pedante types als ik willen aangeven dat ze nog een beetje beschaving in zich hebben. Je gebruikt het om aan te geven dat het niet meer was zoals vroeger... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be