![]() |
De show kan beginnen: de prins is er
Citaat:
Niemand weet wat te doen, de enige rationele vraag die in het midden van alle hetze wordt gesteld, is: Citaat:
Is de prins een gewone sterveling? Of is hij onsterfelijk? |
Wat voor ceremonie verwachten ze trouwens? Dat twee halfnaakte nauwelijks volwassen meisjes de prins voorgaan in de rechtzaal en rode rozen voor zijn voeten gooien?
|
Citaat:
|
Wat is dat toch met die procureur joh?
Wilt die ridder worden ofzo? Of zit die alle misdadigers zo te beschermen? |
Citaat:
|
Laten we hopen dat booswichten zoals verrader Vaessen hun welverdiende gevangenisstraf niet ontlopen, en dat onze Prins van alle blaam gezuiverd wordt. Daar twijfel ik overigens niet aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vaessens behoort tot de echte kring der Belgicisten :lol:, en die zal heus geen zwaar proces krijgen. Jij tot een kringetje van pseudo-wanna-be's, opgericht door hans1 samen met z'n fdf vriendjes ;-) . Pogingen om closer te worden met koningshuis, jaja, zelfs met dien idioot van een Prins Lorre, zijn zelfs niet gelukt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Pariot:
en dat onze Prins van alle blaam gezuiverd wordt. Daar twijfel ik overigens niet aan. Hoe grappig jij dat ook vindt, mijn voorspelling zal bewaarheid worden. Daar twijfel je toch niet aan Daar twijfel ik nu ook niet aan, men zal die supperparasiet wel een hand boven zijn leeghoofd houden. Vragen op voorhand indienen zodat men de antwoorden in zijn kop kunnen pompen. Wat zei zijn vader ook weer? niemand staat boven de wet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is overigens het enige aan "België" wat nog enigszins functioneert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be