Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Straks zijn er geen Europeanen meer. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7502)

thePiano 12 december 2003 17:04

[size=5]Europa gaat dood.[/size]

Binnen een eeuw zal er nog een kwart van de huidige Europese bevolking over zijn.

Dat voorspelt een VN-rapport. Spanje, Rusland en Italië zullen zelfs maar 1 procent overhouden.

Eta, Tsjetsjenië, maffia, paffen, zuipen, spuiten, cholestorol, olijfolie, tapas, wodka - het zit er allemaal voor niets tussen.

Madurodam-gezinnetjes. 1,4 kindjes vrijen we gemiddeld bij elkaar. Een rampzalige return-on-investment. Daar schieten we niks mee op.

We worden ook allemaal honderd plus. Geile grijsaards.

Maar na veertig jaar komen er geen kindjes meer. Zestig jaren zonder kindjes. Zo verneuken we ons continent.

Over een eeuw wonen in de meeste van onze burgerhuizen en fermettes vooral Afrikanen. Tenminste als we aids opgelost krijgen. Dan zal het daar boomen zoals het alleen daar kan boomen, in de hitsige hitte. Afrikanen vrijen veel meer kindjes bijeen. Al onze verdiepingen en siertuinen zullen bezet zijn.

Maar daarom zal de zon hier niet beter schijnen. De elementen trekken zich van demografische evoluties niets aan. April zal de wreedste maand blijven.

En wat als die Afrikanen onze huizen en straten weer verlaten, bleek van heimwee naar de tropen?

Dan is het hier voor driekwart leeg. Plaats zat. Huisvestingsprobleem opgelost. Dioxinedrempels overbodig. De zee weer vol schol. Langlaufen op de snelwegen. Lingerie in de goten. Daklozen in de bedden. Retrotoerisme in de scholen.

En stilte.

Waanzinnige stilte in de verlaten speeltuinen.Spookkinderen op de beroeste tuigen. Schel gejoel in stokoude dromen. Fantoomfietsjes in de parken.

O wat zal het hier stil zijn. Om te huilen zo stil. In ex-Europa.

Bron: Bernard Dewulf in DM van 12.12.03

Patriot! 12 december 2003 17:09

De vader van Julio Iglesias deed anders nog wel moeite, en bezorgde de 61-jarige Julio nog een broertje! :lol: Als de Europeanen daar eens een voorbeeld aan zouden nemen, en blijven voortplanten, ook na hun 85ste verjaardag! :wink:

Elle 12 december 2003 17:11

Binnenlandse politiek? :?

ancapa 12 december 2003 17:12

lol

thePiano 12 december 2003 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elle

Jij hebt blijkbaar alleen maar de titel gelezen (da's ook al een hele prestatie hier tegenwoordig :roll: )

En: Jazeker, of dacht jij dat België soms een eiland is dat midden in de Atlantische Oceaan ligt?

Elle 12 december 2003 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Jazeker, of dacht jij dat België soms een eiland is dat midden in de Atlantische Oceaan ligt?

Was het maar waar, ik ben het kakweer voor de moment een beetje beu :cry:

thePiano 12 december 2003 17:15

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Jazeker, of dacht jij dat België soms een eiland is dat midden in de Atlantische Oceaan ligt?

Da's nog het minste vergeleken bij dat k*kkerijen van haar bewoners. Hoe rijker hoe bek*kter :?

Patriot! 12 december 2003 17:15

Citaat:

Citaat:

Jij hebt blijkbaar alleen maar de titel gelezen (da's ook al een hele prestatie hier tegenwoordig :roll: )

En: Jazeker, of dacht jij dat België soms een eiland is dat midden in de Atlantische Oceaan ligt?

Vlaanderen toch...

thePiano 12 december 2003 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

Citaat:

Vlaanderen toch...

Dat Vlaanderen van het VB is dat inderdaad. Er nu nog een muur om bouwen zoals in Israel, maar voor dat slavenwerk kunnen ze de vreemdelingen inschakelen, dat kennen ze nog van hun voorgangers :oops:

Elle 12 december 2003 17:19

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Da's nog het minste vergeleken bij dat k*kkerijen van haar bewoners. Hoe rijker hoe bek*kter :?

Amai zeg, zoveel frustraties, zoveel woede, zoveel angsten, zoveel lijden..... Manlief, wa is er met u gebeurd?! :?

Darwin 12 december 2003 17:21

Citaat:

Binnen een eeuw zal er nog een kwart van de huidige Europese bevolking over zijn.

Als dat waar zou zijn dan hebben de generaties na ons een mooie toekomst.

Wij zullen er echter enkel maar kunnen van dromen van al die ruimte.

thePiano 12 december 2003 17:21

Citaat:

Amai zeg, zoveel frustraties, zoveel woede, zoveel angsten, zoveel lijden..... Manlief, wa is er met u gebeurd?! :?

Voor de rest is alles picobello in orde met mij :P

En met U? :wink:

thePiano 12 december 2003 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:

Als je nu al eens begon met dat korte-termijn-denken van je te droppen, jij klinkt als een echte politieker, van de ene verkiezing naar de andere... :roll:

Darwin 12 december 2003 17:25

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:

[size=7]Binnen een eeuw [/size]zal er nog een kwart van de huidige Europese bevolking over zijn.

Als je nu al eens begon met dat [size=6]korte-termijn-denken [/size]van je te droppen, jij klinkt als een echte politieker, van de ene verkiezing naar de andere... :roll:

zonder verder commentaar

Elle 12 december 2003 17:28

Citaat:

Citaat:

Bwa, ça va. Ik kom effe kijken hoe het hier zit met de meningen over het migrantenstemrecht.
Ik heb onlangs een gesprek gehad met Myriam Vanlerberghe en ik ben nog meer gekant tegen dat stemrecht sindsdien.
Vanlerberghe beweerde dat het de integratie van vreemde culturen bevorderde en dat het een stap in de goeie richting is. Ik heb haar er niet van kunnen overtuigen dat de meeste Turkse/Noord-Afrikaanse gemeenschappen (waar men voor het grootste deel eigenlijk op doelt) een enorm nationalistisch gevoel hebben (nog meer door het behouden van hun oorspronkelijke nationaliteit) en dat het enkel kan leiden tot meer ghetto-vorming en racisme....Ik werd dan onmiddellijk door den ene of andere soc uitgemaakt voor fascist en VB'er... :roll:
Maar verder ben ik best oké. Thanks for asking :wink:

thePiano 12 december 2003 18:31

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Bwa, ça va. Ik kom effe kijken hoe het hier zit met de meningen over het migrantenstemrecht.

Wel, zoals je zal gemerkt hebben gaat het mijns inziens de goede kant op. Kijk anders maar eens hier:

"Sociale Verkiezingen: iedereen mag stemmen behalve....."
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8059

"VLD-top wil Coveliers weg"
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8047

"Zware straffen voor moordenaars van Samira Adamu"
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8050

"Senaat keurt migrantenstemrecht goed."
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8053

"Nationaliteitsvereiste geschrapt in overheidsbanen."
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8056

Al bij al was het Goede Vrijdag vandaag, maar iedereen hoeft het niet met me eens te zijn ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be