![]() |
Waarom uw gebruikersnaam?
Ik weet niet indien deze vraag ooit al is gesteld maar soms vraag ik mij af hoe forummers aan hun gebruikersnaam kwamen.
De mijne bijvoorbeeld haalde ik uit het Flamenco-dansen. Ik zag ooit eens een film met een dame die 'La Chunga' werd genoemd. Die kon er wat van! Uiteindelijk zocht ik op wat dat begrip wilde zeggen en ik kwam bij scherts terecht. Niet dat ik voortdurend zit te schertsen op dit forum maar ik vind dat 'La Chunga' lekker klinkt...Iets exotisch, onbekend, en zo. |
Citaat:
|
http://video.google.com/videoplay?do...q=voodoo+chile
And if I dont meet you no more in this world Then ill, Ill meet you in the next one and dont be late, dont be late. cause Im a voodoo chile, lord knows Im a voodoo chile, |
Ik was enerzijds te lui om een nieuwe naam te bedenken en anderzijds had ik geen zin om mij weg te steken achter een schuilnaam.
|
Zwart en geel. Laat aan duidelijkheid niets te wensen over, denk ik.
Het idee haalde ik overigens van het boek 'Geel & Zwart van de Driekleur' van Maurits Van Haegendoren. Alleen lagen de kleuren omgekeerd iets vlotter in de mond. :vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() :? |
deze topic is al eens geweest, je moet maar is zoeken in de archieven :)
|
mijnen echte nick was al bezet
|
Er is hier op dit forum ook nog ergens een 'Zwart Geel' geregistreerd, maar daar heb ik verder niets mee te maken. Die passeert hier al lang niet meer en heeft overigens een N-VA avatar... :mrgreen:
|
lombas is ontsprongen aan mijn eigen fantasie.
Maar zoals nogal gebeurt bij fantasieën, bleek er wel een grond van realiteit in te zitten. 1) "Lombas" is een achternaam. In België wonen volgens de statistieken van eind jaren '90 twee mensen die "Lombas" heten. 2) "Lombas" is eveneens Portugees voor "vluchtheuvel" of iets dergelijk. ![]() 3) Het is voorts een lekkere rode wijn. Wat ik ook best kan smaken. ![]() Men schrijft lombas steeds met een kleine él, ook als het een zin aanvangt. |
Bij mij is het simpel: te weinig inspiratie om met een klinkende naam op dit forum rond te lopen... :-D
En uiteindelijk, ik heb niets te verbergen dus mensen mogen gerust weten wie ik ben en waar ik voor sta. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaaargh, doe nu toch dat ding van Praetoria weg.
M'n ogen, m'n ogen! (:>) |
Citaat:
|
Genoemd naar een 16de eeuwse vrijheidsstrijder die een zeldzaam mooi latijn wist te produceren. -- (De libero arbitrio diatribe sive collatio (1524))
Avatar: Herr Doctor Merkwürdichliebe. Onderschrift: een waarheid als een koe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be