Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom uw gebruikersnaam? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=75189)

La Chunga 10 januari 2007 13:46

Waarom uw gebruikersnaam?

Ik weet niet indien deze vraag ooit al is gesteld maar soms vraag ik mij af hoe forummers aan hun gebruikersnaam kwamen.

De mijne bijvoorbeeld haalde ik uit het Flamenco-dansen. Ik zag ooit eens een film met een dame die 'La Chunga' werd genoemd. Die kon er wat van! Uiteindelijk zocht ik op wat dat begrip wilde zeggen en ik kwam bij scherts terecht.

Niet dat ik voortdurend zit te schertsen op dit forum maar ik vind dat 'La Chunga' lekker klinkt...Iets exotisch, onbekend, en zo.

Ke Nan 10 januari 2007 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 1303354)
Nick: mijn echte-leven naam in twee gesplitst. Waarom? Daarom waarschijnlijk. Misschien ook wel omdat de bananen krom zijn.

Onderschrift: Hetgeen ik wil bereiken met mijn ego.

P.S. Avatar en onderschrift gelieve met enkele scheepsladingen zout te nuttigen.

Voodoo Child 10 januari 2007 14:15

http://video.google.com/videoplay?do...q=voodoo+chile
And if I dont meet you no more in this world
Then ill, Ill meet you in the next one and dont be late, dont be late.
cause Im a voodoo chile, lord knows Im a voodoo chile,

Jozef Ostyn 10 januari 2007 14:16

Ik was enerzijds te lui om een nieuwe naam te bedenken en anderzijds had ik geen zin om mij weg te steken achter een schuilnaam.

Zwartengeel 10 januari 2007 14:21

Zwart en geel. Laat aan duidelijkheid niets te wensen over, denk ik.

Het idee haalde ik overigens van het boek 'Geel & Zwart van de Driekleur' van Maurits Van Haegendoren. Alleen lagen de kleuren omgekeerd iets vlotter in de mond.

:vlaander:

Djiezes 10 januari 2007 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 1815401)
Nick:
komt van de door mijzelf veel gebezigde uitroep "djiezes!", en het leek me wel leuk om dat fonetisch te spellen... voor de rest niks achter zoeken.

Momenteel een lichtjes aangepaste affiche van het Vlaams Blok. Daarvoor: het logo van één van m'n favoriete bands, The Ramones. En daarvoor: één van m'n favoriete filmpersonnages, Walter Sobchack uit The Big Lebowski, gespeeld door John Goodman.

Sig:
Eén van de vele onvergetelijke citaten uit één van m'n lievelingsfilms. Marlon Brando speelde de rol van Walter Kurtz in Apocalypse Now.

Mijn avatar is blijkbaar weeral veranderd... De man met de hoed is Lieutenant Colonel Bill Kilgore uit "Apocalypse Now", gespeeld door Robert Duvall. Hij sprak oa de legendarische woorden "I love the smell of napalm in the morning" en "Charlie don't surf!".

Jazeker 10 januari 2007 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Onderschrift: Hetgeen ik wil bereiken met mijn ego.

:?

Duvelke 10 januari 2007 14:41

deze topic is al eens geweest, je moet maar is zoeken in de archieven :)

Anna List 10 januari 2007 14:47

mijnen echte nick was al bezet

Zwartengeel 10 januari 2007 15:18

Er is hier op dit forum ook nog ergens een 'Zwart Geel' geregistreerd, maar daar heb ik verder niets mee te maken. Die passeert hier al lang niet meer en heeft overigens een N-VA avatar... :mrgreen:

lombas 10 januari 2007 15:27

lombas is ontsprongen aan mijn eigen fantasie.

Maar zoals nogal gebeurt bij fantasieën, bleek er wel een grond van realiteit in te zitten.

1) "Lombas" is een achternaam. In België wonen volgens de statistieken van eind jaren '90 twee mensen die "Lombas" heten.

2) "Lombas" is eveneens Portugees voor "vluchtheuvel" of iets dergelijk.

3) Het is voorts een lekkere rode wijn. Wat ik ook best kan smaken.

Men schrijft lombas steeds met een kleine él, ook als het een zin aanvangt.

Kim 10 januari 2007 15:45

Bij mij is het simpel: te weinig inspiratie om met een klinkende naam op dit forum rond te lopen... :-D

En uiteindelijk, ik heb niets te verbergen dus mensen mogen gerust weten wie ik ben en waar ik voor sta.

Derk de Tweede 10 januari 2007 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2324315)
Bij mij is het simpel: te weinig inspiratie om met een klinkende naam op dit forum rond te lopen... :-D

En uiteindelijk, ik heb niets te verbergen dus mensen mogen gerust weten wie ik ben en waar ik voor sta.

Foto!....:roll:

Jozef Ostyn 10 januari 2007 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2324315)

Dat is toch vrij éénvoudig hé.

Zwartengeel 10 januari 2007 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2324323)
Foto!....:roll:

http://kim-roovers.skynetblogs.be/

Kim 10 januari 2007 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2324326)
Dat is toch vrij éénvoudig hé.

Keep it simple and stupid... 8-)

Kim 10 januari 2007 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2324344)

In afwachting van m'n nieuwe site... Maar goed, gezien het gebrek aan tijd kan dat nog wel even op zich laten wachten vrees ik. :-(

lombas 10 januari 2007 15:57

Aaaargh, doe nu toch dat ding van Praetoria weg.

M'n ogen, m'n ogen!

(:>)

Kim 10 januari 2007 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2324360)
Aaaargh, doe nu toch dat ding van Praetoria weg.

M'n ogen, m'n ogen!

(:>)

Alleen als je het héél lief vraagt! 8-)

Desiderius 10 januari 2007 16:15

Genoemd naar een 16de eeuwse vrijheidsstrijder die een zeldzaam mooi latijn wist te produceren. -- (De libero arbitrio diatribe sive collatio (1524))

Avatar: Herr Doctor Merkwürdichliebe.

Onderschrift: een waarheid als een koe.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be