![]() |
Zelfs in de zwartste dagen voor onze monarchie: monarchisten absolute meerderheid!
Zelfs nu nog, na weken van anti-monarchistische stemmingmakerij, is slechts 20 procent van de Vlamingen voor de afschaffing van het Koningshuis!
Leve België! Leve de Koning! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel mensen ondervraagd? Op welke dag(en) zijn de mensen ondervraagd? etc...
|
Ik meen dat het er 500 of zoiets waren. Ook niet echt betrouwbaar als je het mij vraagt.
|
Citaat:
Eens zien of we dit bij onze nieuwe klacht tegen de VRT kunnen voegen. |
Citaat:
Niets tendentieus, gewoon feiten. Toch goed dat je inziet dat de realiteit zich tegen de Belgische constructie aan het keren is. Citaat:
|
Citaat:
Ge zou elder beter me wa nuttigere dingens bezig houden... |
Citaat:
Hebben ze de lijst van afnemers van Delacre afgebeld, ? ;-) |
Hou een referendum.. dan heb je een beter beeld ;)
|
Van die onnozele koningshuisdwepers moet je degenen nog aftrekken die daar helemaal niet over nadenken.
In dit land lopen een hoop goede lieden rond die zowiezo verslingerd zijn op vedetjes, zullen nog met vlaggetjes zwaaien indien het koningshuis debiel en franstalig zou zijn.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer je zelfs al niet meer geeft om de dotaties en elke reddingsboei die je toegegooid wordt om de status van het koningshuis te bevestigen vastgrijpt, geef je zelf al toe dat er iets serieus scheef zit. |
De peiling werd waarschijnlijk gedaan aan de kleuters die moesten komen zwaaien met hun vlaggetjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij de belgicisten heerst er daaromstrend eneorme verwarring. Eenerzijds zijn er diegenen die beweren dat dat komt omdat in Vlaanderen de meeste volwassnenen moeten werken voor de PS...Anderzijds zijn er diegenen die beweren dat je alleen in die instellingen nog mensen kan recruteren om te komen zwaaien... Ikzelf ben er nog niet uit naar welke van deze twee strekkingen ik mijn voorkeur zou laten gaan... Zouden de bubbels in diezelfde instellingen hun human resourcing en ledenrecrutering doen denk je? |
In de beginjaren '60 geloof ik kwam st' Bouduin ( de abortusregelaar) zijn Spaanse Spook voorstellen in Antwerpen. wij waren verplicht door de school te gaan zwaaien met uitgedeelde vlaggetjes. Ik heb niet gewacht en ben er direkt vanondergemuisd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be