![]() |
Nieuwe regering in de maak in Nederland
Er is een nieuwe regering in de maak in Nederland met name CDA, PVDA en Christenunie, wat die laatste daarbij komt doen is me nog altijd een raadsel want bij hun standpunten stel ik me toch wel ernstig vragen hoor.
Ik denk dan ook dat de kans bijzonder groot is dat deze regering onder Balkenende weer het einde niet zal halen en bij de volgende verkiezing de Christenunie zal weggeveegd worden en de SP nog groter zal worden en se misschien wel eens incouternable zou worden? Kan dat of of "overdrijf" ik? |
Onze christelijke broeders en zusters in het Noorden kunnen weer ademhalen. Het Woord overwint. Hopelijk kan de nieuwe coalitie, gesteund door de brede publieke opinie, Nederland weer op de kaart zetten als fiere christelijke natie, met respect en tolerantie voor alle minderheden en gedachtegoeden.
Jezus' dagen zijn nabij! |
Terugkeer van de PVDA. Arm Nederland.
|
Citaat:
De zoveelste val van de Nederlandse regering betekent het definitieve einde van de korte, wat nukkige en kneuterige periode van neoconservatisme die Nederland even heeft geteisterd en die volledig te verklaren valt door de slechte economische toestand die de Nederlanders de laatste jaren meemaakten. Balkenende heeft zelf nooit het tij kunnen keren en de Nederlanders zijn de petitesse van diens visie meer dan beu. Zij zien in dat zich in zichzelf terugtrekken geen oplossing biedt aan de uitdagingen die Nederland voor zich heeft, en die een open, Europese, zelfs mondiale aanpak vereisen. De kleinburgerlijke, verstikkende neoconservatieve kamer wordt dit jaar nog volledig gelucht. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is nu al een pak duurder in deze periode van schaarste. Het zou dus beter zijn dat ze de SP opnemen anders vrees ik het ergste. Dus kom niet af met respect voor minderheden, je zou beter moeten weten dan dat Lombas, zeker als so called libertariër ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien vindt ze drugsbeleid niet zo'n belangrijk punt?
|
Citaat:
|
Het blijft me een raadsel wat de PVDA doet in een regering met CDA en het conservatieve CU.
|
Citaat:
Er moet uiteindelijk toch een regering komen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liever nieuwe verkiezingen waar de SP veel meer wint , ook de PVDA nog sterk staat ...het CDA flink verliest , Groenlinks en D66 opklimmen
ik stel voor een Regering van : PVDA , SP , Groenlinks & D66 als er nieuwe verkiezing komen en hun een meerderheid vormen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be