Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hans van BUB (https://forum.politics.be/showthread.php?t=75381)

duveltje382 11 januari 2007 18:16

Hans van BUB

Wie is hans van BUB want volgende week mag men daar vragen aan stellen,en ik ken de man of vrouw met de partij BUB niet Kan iemand mij wat duiding geven AUB? tword mss mijn nieuwe partij wel.......

Zwartengeel 11 januari 2007 18:54

Liefst geen al te moeilijke of kritische vragen stellen aan de man, want voor je het weet is hij weer gaan lopen.

bartje 11 januari 2007 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2327956)
Liefst geen al te moeilijke of kritische vragen stellen aan de man, want voor je het weet is hij weer gaan lopen.

Is vraag nummerke 56.895 trouwens al beantwoord of zijn er nog 56.894 wachtenden voor je?

Tegendradigaard 11 januari 2007 18:57

Steeds Belz met een hoofdletter schrijven en als je over Vlaams spreekt altijd Vlaemsch schrijven en je wordt zijn dikste vriend...

En als je nog VlaamSSche schrijft dan doet hij je binnen.... als je dat graag hebt natuurlijk....

Tegendradigaard 11 januari 2007 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje (Bericht 2327960)
Is vraag nummerke 56.895 trouwens al beantwoord of zijn er nog 56.894 wachtenden voor je?

amai ene die slechts 2XXX posten heeft en al zoveel vragen onbeantwoord .....

iemand de email van het guinnessbookofrecords...... ?

duveltje382 11 januari 2007 19:29

is dat nen rechtse gast- of nen linkse gast?

Chilles 11 januari 2007 19:30

Links.

Behalve op het gebied van Communautaire discussies, daar is hij nogal erg rechts - integratietest voor Vlamingen die in Vlaanderen willen wonen, uitzetten van Vlamingen etc.

Enter 11 januari 2007 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2328073)

bi

Ozymandias 11 januari 2007 19:32

Citaat:

Verlichtend om te zien dat er volgens u maar twee politieke visies zijn.

ossaert 11 januari 2007 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chilles (Bericht 2328079)
Links.

Behalve op het gebied van Communautaire discussies, daar is hij nogal erg rechts - integratietest voor Vlamingen die in Vlaanderen willen wonen, uitzetten van Vlamingen etc.

Ik vind hem eerder een soort trieste Franco-kloon...

Thomas- 11 januari 2007 22:38

Citaat:

Fransdol belgicist ofzo, veel beter kan ik hem niet klasseren.

Of Hans links of rechts is weet ik niet, over hun sociale en economische standpunten is niet veel bekend. Ik geloof dat Hans of een andere bubber een paar maand geleden poste dat ze over zaken als euthanasie en abortus geen standpunt innemen. Veel verder dan "België unitair!" en "Leve de koning!" gaat het niet..

Brandaan 11 januari 2007 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2327835)
Wie is hans van BUB want volgende week mag men daar vragen aan stellen,en ik ken de man of vrouw met de partij BUB niet Kan iemand mij wat duiding geven AUB? tword mss mijn nieuwe partij wel.......

Persoonlijke topics over forumleden zijn toch verboden? ;-)

duveltje382 12 januari 2007 05:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2328691)

Toegestaan als het over politiekers ging dus ......
Hans Van de Cauter,leer het forumregelement lezen;-)

Jan van den Berghe 12 januari 2007 08:21

Citaat:

Als u een gedwee man bent die alle zottigheden van Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand slikt, kan de bubbelclub inderdaad wel eens uw "partij" worden...

Jan van den Berghe 12 januari 2007 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2328644)
Fransdol belgicist ofzo, veel beter kan ik hem niet klasseren.

Of Hans links of rechts is weet ik niet, over hun sociale en economische standpunten is niet veel bekend. Ik geloof dat Hans of een andere bubber een paar maand geleden poste dat ze over zaken als euthanasie en abortus geen standpunt innemen. Veel verder dan "België unitair!" en "Leve de koning!" gaat het niet..

Hans I le Grand heeft op dit forum steeds gesteld dat hij over ethische zaken geen standpunt inneemt. Hij niet, dus ook de BUB niet. Men stelt zich als centrumpartij voor, maar die titel - die indertijd op de website stond - heeft men al een paar keer veranderd (centrum rechts, centrum, weer centrum rechts, uiteindelijk weer centrum). Wat dit "centrum" nu eigenlijk inhoudt, weet niemand. Buiten het communautaire heeft Hans en zijn paladijnen weinig te vertellen. En als het al eens ter sprake komt, dan beginnen ze weer met "België unitair!" Zo was er eens een discussie over het milieu in België. Volgens Hans I le Grand was de oorzaak voor de huidige toestand te wijten aan het... federalisme. De oplossing was "België unitair!" Tja...

Voor het overige is de man zo Fransdol als iets: hij vindt dat Duits maar een derderangstaal moet worden in België en dat het Frans een wereldtaal is dat ruim het boerentaaltje overstijgt dat het Nederlands uitmaakt (dat weten weten door een uitspraak van een voormalig BUB-lid).

stab 12 januari 2007 08:28

Citaat:

Een franskiljon en dus een goede Belg.

stab 12 januari 2007 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2328691)

Hij draagt nu twee hoeden, blijkbaar.

Brandaan 12 januari 2007 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 2329347)
Hij draagt nu twee hoeden, blijkbaar.

Mag Hans dan wel twee nicks hebben?;-)

duveltje382 12 januari 2007 15:02

Dus Hans is nationale voorzitter van BUB als ik het goed begrijp,en BUB is de enige Belgische partij?

Jan van den Berghe 12 januari 2007 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2330459)
Dus Hans is nationale voorzitter van BUB als ik het goed begrijp,en BUB is de enige Belgische partij?

Dat eerste klopt, het tweede evenwel niet. Naast de bubbelsmurfenclub bestaan er ook nog enkele andere reactionaire clubjes die menen dat een unitair België weer mogelijk zou zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be