![]() |
De VS hebben dan toch maar Iran binnen gevallen.
Volgens de BBC hebben Amerikaanse troepen een Iraneese ambasade binnengestormd http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6251167.stm
Mag dat zomaar een Land binnenvallen? Voor zover ik weet zijn ambasades grondgebied van de eigenaars. |
Ik trek mijn woorden terug dat ze het nooit gingen durven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het personeel van een consulaat heeft geen diplomatieke onschendbaarheid. |
de zionistische lobbyisten hebben door dat het waarschijnlijk hun laatstse kans is om de USA Iran en syrië te laten aanvallen.
De volgende prseident zal zich niet zo laten dirigeren als deze puppet en het neocon gedachtegoed is voorgeod besmeurd. Israel moet en zal de USA zijn vijanden laten aanvallen:oops: dus even een iraans consulaat bestormen en hopen dat Iran zich voldoende laat provoceren. oorlog , oorlog en nog eens oorlog ! allemaal voor 4,5 miljoen koloniserende "uitverkoren" landdieven:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps: Ben je journalist, indien ja voor welke krant ? indien niet, ga snel soliciteren bij één of andere gazzet , je zult zeer nuttig zijn voor de kassa van het gazzet !:-D |
Toen ik het bericht voor het eerst las, stond er effectief ambassade. Het artikel is blijkbaar geüpdate na mijn posten.
Indien ik het toch mislezen heb, wil ik bij deze mij vertontschuldigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be