![]() |
Verhofstadt wil opnieuw rechtstreekse vluchten naar Japan
http://www.demorgen.be/dm/nl/geld/ec...bron=homeArt14
Verhofstadt wil opnieuw rechtstreekse vluchten naar Japan ![]() Premier Guy Verhofstadt wil werk maken van een nieuwe rechtstreekse luchtverbinding met Japan. Dat herhaalde hij donderdag bij het bezoek van de Japanse eerste minister Shinzo Abe. Verhofstadt hoopt op een verbinding voor zowel passagiers- als vrachtvluchten. "Ik ben ervan overtuigd dat de herstelling van de rechtstreekse luchtverbinding tussen onze beide landen, zowel voor passagiers- als voor vrachtvluchten, een nieuwe dimensie kan geven aan onze economische en onze menselijke relaties. We moeten verder samenwerken om dat doel te bereiken", zei Verhofstadt in zijn toespraak voor het erediner donderdag. De ter ziele gegane luchtvaartmaatschappij Sabena had een tijdlang een rechtstreekse verbinding met de Japanse hoofdstad Tokio, waar de landingsrechten zeer gegeerd zijn. (belga) Gaat'm nu toch zelf vliegen of hoe zit het? Alleen als Freya hostess is zeker. Plezant. |
lol Belgie heeft niet eens vluchten naar Japan :D
|
Citaat:
gaat hij SN nationaliseren ? Of een nieuwe staatsmaatschappij oprichten ? of schrijft hij weer een manifest, daar moeten we immers ook niks uit geloven ... |
Citaat:
ik ben eens benieuwd naar het afrika netwerk van KLM 8-) Guyke zou zich beter bezighouden met bestuur ipv zich te moeien met privé-initiatieven |
Citaat:
|
Citaat:
Als er economische noodzaak is zal de markt dit zelf wel creeëren. Verhofstadt is dus duidelijk de pedalen kwijt. |
jaat, waarom ni?
hoe meer vluchten naar overal, hoe beter!$ anders moet ge weer naar shiphol of frankfurt eerst voor dat ge kunt vertrekken :) goei plan |
nieuw pleidooi voor nachtvluchten ?
of is dat trafiek voor Bierset ;-) |
Ik las dat Verhoftand zelf wou vluchten naar Japan. :roll:
Met Prins Laurent in zijn kielzog!:lol: |
rare humor sommmige hier
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: ;-) 8-) :-P :? :-o :twisted: :| :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
*Naar 't schijnt gaan ze in maart terug proefrijden. (en wat heb je nu aan een treinverbinding naar een eiland eigenlijk... :D) |
Ik stel dat Verhofstadt die rechtstreekse vlucht zelf inhukdigt met een one-way ticket.
|
Citaat:
Arm Japan :cry: |
Citaat:
Hehehehe nee inderdaad, nog niet nee ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be