![]() |
Re: Wat een drukte (Belgie) om niets!
Tr@nsport wrote:
> België geeft te kennen het plan te hebben een vignet te gaan invoeren en > gelijk staan er 15 miljoen Nederlanders op de barricaden, kranten hebben > grote koppen van ontsteltenis, Internet ligt haast plat door de commentaren > en de kabinetsformatie loopt ernstige vertraging op. > > En waar gaat het over? > > Over een jaarlijks bedrag van 60 euro (ja ik weet maar liefst zo'n 135 > florijnen) oftewel 5 euro per maand! > > Waarom zie ik al die boze berichten niet als de accijnsen weer eens per 1 > januari (automatisch!) omhoog zijn gegaan met als gevolg dat (ondanks dalende > grondstofprijzen) de prijzen aan de pomp toch weer omhoog gaan. Met in het > kielzog stijgende gas-, elektriciteit-, water- en andere prijzen. > > Waarom niet zo'n landelijke verontwaardiging als blijkt dat er gemeenten zijn > die de OZB met 30% verhogen en dat afdoen met "Ach, is niet meer dan een > pilsje per maand". > > Waarom niet al die verontwaardiging over ziektekosten die jaarlijks stijgen > en stijgen terwijl dat geld nagenoeg alleen maar wordt besteed aan management > en klerken die wel eens zullen bepalen of jij een bepaald pilletje mag > slikken. > > Enzovoort, enzovoort. > > Dus aan iedereen die zich zo boos over België maakt: > > "Het hemd is nader dan de rok" dus kijk eerst eens in je eigen achtertuintje > alvorens te gaan lopen blaten. > > maar als ik gewoon een keer per jaar naar de hoeren van antwerpen wil kost me die wip wel 60 euro extra !!!! |
D®Bu©©akE microgolfde op 12/01/2007, zo rond 17:57:59, dit culiterair
hoogstandje: > maar als ik gewoon een keer per jaar naar de hoeren van antwerpen wil kost me > die wip wel 60 euro extra !!!! Wordt ie 2 keer genaaid: nog niet tevreden! Die Keessies toch... -- mvg, Valère |
"D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message
news:[email protected]. .. > > maar als ik gewoon een keer per jaar naar de hoeren van antwerpen wil kost > me die wip wel 60 euro extra !!!! > Eerstens: iemand die 4 uitroeptekens nodig acht om zijn obsolete statement te accentueren, is een onliteraire nitwit; tweedens: de Amsterdamse hoeren zijn veul beter dan de Antwerpse; derdens: het wegenvignet is een regelrechte aanfluyting van de Europese unificatie,- die destijds door jullie beneden&boven-de-Moerdijkse zeikerds werd weggestemd. u. |
On Fri, 12 Jan 2007 18:57:55 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message >news:[email protected] ... >> >> maar als ik gewoon een keer per jaar naar de hoeren van antwerpen wil kost >> me die wip wel 60 euro extra !!!! >> > >Eerstens: iemand die 4 uitroeptekens nodig acht om zijn obsolete statement >te accentueren, is een onliteraire nitwit; >tweedens: de Amsterdamse hoeren zijn veul beter dan de Antwerpse; >derdens: het wegenvignet is een regelrechte aanfluyting van de Europese >unificatie,- die destijds door jullie beneden&boven-de-Moerdijkse zeikerds >werd weggestemd. >u. > > > Eentje om in te lijsten, Uncle. |
On Fri, 12 Jan 2007 17:57:59 +0100, D®Bu©©akE wrote
(in article <[email protected]>): > maar als ik gewoon een keer per jaar naar de hoeren van antwerpen wil > kost me die wip wel 60 euro extra !!!! Sinds wanneer ben jij afgestapt van de kreet: "Eigen Hoeren eerst"? |
Vitae forma vocatur Murkha <[email protected]>, die Fri,
12 Jan 2007 17:02:54 GMT, in littera <mn.643a7d718d19d2a1.67704@i-love-murkha> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >D®Bu©©akE microgolfde op 12/01/2007, zo rond 17:57:59, dit culiterair >hoogstandje: > > >> maar als ik gewoon een keer per jaar naar de hoeren van antwerpen wil kost me >> die wip wel 60 euro extra !!!! > >Wordt ie 2 keer genaaid: nog niet tevreden! Die Keessies toch... ROTFL -- Fusti |
On Fri, 12 Jan 2007 19:46:05 +0100, Tr@nsport <Tr@[email protected]>
wrote: >On Fri, 12 Jan 2007 17:57:59 +0100, D®Bu©©akE wrote >(in article <[email protected]>): > >> maar als ik gewoon een keer per jaar naar de hoeren van antwerpen wil >> kost me die wip wel 60 euro extra !!!! > >Sinds wanneer ben jij afgestapt van de kreet: "Eigen Hoeren eerst"? Misschien omdat die in Belgie een andere tongval hebben? -- Peter Manders. Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure. |
> Wordt ie 2 keer genaaid: nog niet tevreden! Die Keessies toch...
> LOL Da's een goeie Valère -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 4164 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
Peter Manders wrote:
> On Fri, 12 Jan 2007 19:46:05 +0100, Tr@nsport <Tr@[email protected]> > wrote: > >> On Fri, 12 Jan 2007 17:57:59 +0100, D®Bu©©akE wrote >> (in article <[email protected]>): >> >>> maar als ik gewoon een keer per jaar naar de hoeren van antwerpen wil >>> kost me die wip wel 60 euro extra !!!! >> Sinds wanneer ben jij afgestapt van de kreet: "Eigen Hoeren eerst"? > > Misschien omdat die in Belgie een andere tongval hebben? > verandering van spijs doet eten, verandering van wijf doet n.... |
In nl.auto D?Bu??akE <[email protected]> wrote:
> verandering van spijs doet eten, > verandering van wijf doet n.... neten? -- Met vriendelijke groet, Maarten Bakker. |
[email protected] wrote:
> In nl.auto D?Bu??akE <[email protected]> wrote: >> verandering van spijs doet eten, >> verandering van wijf doet n.... > > neten? > ja, ne..en !!! |
D®Bu©©akE schreef:
> Tr@nsport wrote: >> België geeft te kennen het plan te hebben een vignet te gaan invoeren >> en gelijk staan er 15 miljoen Nederlanders op de barricaden, kranten >> hebben grote koppen van ontsteltenis, Internet ligt haast plat door de >> commentaren en de kabinetsformatie loopt ernstige vertraging op. >> >> En waar gaat het over? >> >> Over een jaarlijks bedrag van 60 euro (ja ik weet maar liefst zo'n 135 >> florijnen) oftewel 5 euro per maand! >> >> Waarom zie ik al die boze berichten niet als de accijnsen weer eens >> per 1 januari (automatisch!) omhoog zijn gegaan met als gevolg dat >> (ondanks dalende grondstofprijzen) de prijzen aan de pomp toch weer >> omhoog gaan. Met in het kielzog stijgende gas-, elektriciteit-, water- >> en andere prijzen. >> >> Waarom niet zo'n landelijke verontwaardiging als blijkt dat er >> gemeenten zijn die de OZB met 30% verhogen en dat afdoen met "Ach, is >> niet meer dan een pilsje per maand". >> >> Waarom niet al die verontwaardiging over ziektekosten die jaarlijks >> stijgen en stijgen terwijl dat geld nagenoeg alleen maar wordt besteed >> aan management en klerken die wel eens zullen bepalen of jij een >> bepaald pilletje mag slikken. >> >> Enzovoort, enzovoort. >> >> Dus aan iedereen die zich zo boos over België maakt: >> >> "Het hemd is nader dan de rok" dus kijk eerst eens in je eigen >> achtertuintje alvorens te gaan lopen blaten. >> >> > maar als ik gewoon een keer per jaar naar de hoeren van antwerpen wil > kost me die wip wel 60 euro extra !!!! nee die wip kost geen 60 ¤ extra , zie terzake van gisteren op canvas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be