![]() |
Re: Via Duitsland naar Frankrijk in 2008
"Sus" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > > Die Hollanders gaan echt wel die extra 60 km reis door Duitsland > > pakken om 60 euro te besparen. > >> > *Als ze in Geleen, Heerlen, Maastricht en omstreken wonen misschien wel, > maar anders?,,Enfin, ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt. > > Sus Voor het grootste deel van de Nederlandse bevolking is het helemaal niet verder rijden via Nederlands Limburg en/of Roergebied vergeleken met door België gaan, zeker omdat de meesten toch via Luxemburg rijden. Zouden de Belgen niet beter eens naar die Letzeburgers kijken, om te zien hoe je volk trekt en voorkomt dat toeristen op doorreis (nu eenmaal onvermijdelijk lot van een klein land...) door je landje heen razen zonder er een eurocent uit te geven? |
Havel wrote:
>> > Die Hollanders gaan echt wel die extra 60 km reis door Duitsland >> > pakken om 60 euro te besparen. >> >> >> *Als ze in Geleen, Heerlen, Maastricht en omstreken wonen misschien wel, >> maar anders?,,Enfin, ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt. >> >> Sus > > Voor het grootste deel van de Nederlandse bevolking is het helemaal niet > verder rijden via Nederlands Limburg en/of Roergebied vergeleken met door > België gaan, zeker omdat de meesten toch via Luxemburg rijden. Zouden de > Belgen niet beter eens naar die Letzeburgers kijken, om te zien hoe je > volk trekt Volk trekken? Ik heb bijna 4 jaar in Luxemburg gewoond. Dat is daar haast zo dood als een pier. In de zomer sloten de terrasjes op een warme zondagavond om 22h45. Een paar dagen eerder zat ik mezelf nog te bezatten op een donderdagnacht om 3h00 in de morgen op een terras in Lier. > en voorkomt dat toeristen op doorreis (nu eenmaal > onvermijdelijk lot van een klein land...) door je landje heen razen zonder > er een eurocent uit te geven? Hoeveel zal de gemiddelde Nederlander uitgeven op doorreis door Luxemburg? Op de heenweg zit je vol energie naar de vakantie uit te kijken en op de terugweg heb je de stal geroken. |
"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Havel wrote: > > >> > Die Hollanders gaan echt wel die extra 60 km reis door Duitsland > >> > pakken om 60 euro te besparen. > >> >> > >> *Als ze in Geleen, Heerlen, Maastricht en omstreken wonen misschien wel, > >> maar anders?,,Enfin, ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt. > >> > >> Sus > > > > Voor het grootste deel van de Nederlandse bevolking is het helemaal niet > > verder rijden via Nederlands Limburg en/of Roergebied vergeleken met door > > België gaan, zeker omdat de meesten toch via Luxemburg rijden. Zouden de > > Belgen niet beter eens naar die Letzeburgers kijken, om te zien hoe je > > volk trekt > > Volk trekken? Ik heb bijna 4 jaar in Luxemburg gewoond. Dat is daar haast zo > dood als een pier. In de zomer sloten de terrasjes op een warme zondagavond > om 22h45. Een paar dagen eerder zat ik mezelf nog te bezatten op een > donderdagnacht om 3h00 in de morgen op een terras in Lier. > > > en voorkomt dat toeristen op doorreis (nu eenmaal > > onvermijdelijk lot van een klein land...) door je landje heen razen zonder > > er een eurocent uit te geven? > > Hoeveel zal de gemiddelde Nederlander uitgeven op doorreis door Luxemburg? > Op de heenweg zit je vol energie naar de vakantie uit te kijken en op de > terugweg heb je de stal geroken. Wat doen die rijen benzinestations ter grootte van complete voetbalstadions daar dan in Letzeburg?!! In België zijt gij te duur en buitenlanders hebben die rare Proton en andere kaarten niet waarop onbemande stations werken. En alleen op die kaarten. En dan kijkt ge vreemd op als buitenlanders liefst zo snel mogelijk door uw land heen rijden. |
Gunter Schelfhout schreef:
> Havel wrote: > >>>> Die Hollanders gaan echt wel die extra 60 km reis door Duitsland >>>> pakken om 60 euro te besparen. >>> *Als ze in Geleen, Heerlen, Maastricht en omstreken wonen misschien wel, >>> maar anders?,,Enfin, ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt. >>> >>> Sus >> Voor het grootste deel van de Nederlandse bevolking is het helemaal niet >> verder rijden via Nederlands Limburg en/of Roergebied vergeleken met door >> België gaan, zeker omdat de meesten toch via Luxemburg rijden. Zouden de >> Belgen niet beter eens naar die Letzeburgers kijken, om te zien hoe je >> volk trekt > > Volk trekken? Ik heb bijna 4 jaar in Luxemburg gewoond. Dat is daar haast zo > dood als een pier. In de zomer sloten de terrasjes op een warme zondagavond > om 22h45. Een paar dagen eerder zat ik mezelf nog te bezatten op een > donderdagnacht om 3h00 in de morgen op een terras in Lier. Wellicht worden die benzinestations bedoeld, maar de vraag is of die voor de gemiddelde Luxemburger wel zoveel opbrengen. > >> en voorkomt dat toeristen op doorreis (nu eenmaal >> onvermijdelijk lot van een klein land...) door je landje heen razen zonder >> er een eurocent uit te geven? > > Hoeveel zal de gemiddelde Nederlander uitgeven op doorreis door Luxemburg? > Op de heenweg zit je vol energie naar de vakantie uit te kijken en op de > terugweg heb je de stal geroken. En voor die ene cola met 4 rietjes moeten we het nu ook niet doen. Lady |
Havel wrote:
[knip] >> Hoeveel zal de gemiddelde Nederlander uitgeven op doorreis door >> Luxemburg? Op de heenweg zit je vol energie naar de vakantie uit te >> kijken en op de terugweg heb je de stal geroken. > > Wat doen die rijen benzinestations ter grootte van complete > voetbalstadions daar dan in Letzeburg?!! Omdat het daar goedkoper is en je daar dus iets aan kan verdienen. Lag de prijs hoger, dan zag je geen geel-zwarte nummerplaten, buiten die van Luxemburg zelf. Maar je hebt gelijk, dat is ook consumeren. Maar effe stoppen om in de stad iets te gaan drinken verdien je natuurlijk niets aan, dat is een kost. Dus hoeveel keer ben je reeds door Luxemburg geraast zonder eens iets te drinken in één of ander café buiten McDonalds? > In België zijt gij te duur en buitenlanders hebben die rare Proton en > andere kaarten niet waarop onbemande stations werken. En alleen op die > kaarten. En dan kijkt ge vreemd op als buitenlanders liefst zo snel > mogelijk door uw land heen rijden. |
Havel schreef:
> "Sus" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >>> Die Hollanders gaan echt wel die extra 60 km reis door Duitsland >>> pakken om 60 euro te besparen. >> *Als ze in Geleen, Heerlen, Maastricht en omstreken wonen misschien wel, >> maar anders?,,Enfin, ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt. >> >> Sus > > Voor het grootste deel van de Nederlandse bevolking is het helemaal niet > verder rijden via Nederlands Limburg en/of Roergebied vergeleken met door > België gaan, zeker omdat de meesten toch via Luxemburg rijden. Zouden de > Belgen niet beter eens naar die Letzeburgers kijken, om te zien hoe je volk > trekt en voorkomt dat toeristen op doorreis (nu eenmaal onvermijdelijk lot > van een klein land...) door je landje heen razen zonder er een eurocent uit > te geven? > > > > denk dat ze graag gaan betalen in belgenland wat in germany op stapel staat is veel duurder. maar ja ze volgens blijkbaar het nieuws nie onze Noorderburen. |
"monet" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > Havel schreef: >> "Sus" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>>> Die Hollanders gaan echt wel die extra 60 km reis door Duitsland >>>> pakken om 60 euro te besparen. >>> *Als ze in Geleen, Heerlen, Maastricht en omstreken wonen misschien wel, >>> maar anders?,,Enfin, ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt. >>> >>> Sus >> >> Voor het grootste deel van de Nederlandse bevolking is het helemaal niet >> verder rijden via Nederlands Limburg en/of Roergebied vergeleken met door >> België gaan, zeker omdat de meesten toch via Luxemburg rijden. Zouden de >> Belgen niet beter eens naar die Letzeburgers kijken, om te zien hoe je volk >> trekt en voorkomt dat toeristen op doorreis (nu eenmaal onvermijdelijk lot >> van een klein land...) door je landje heen razen zonder er een eurocent uit >> te geven? >> >> >> >> > denk dat ze graag gaan betalen in belgenland > wat in germany op stapel staat is veel duurder. > maar ja ze volgens blijkbaar het nieuws nie onze Noorderburen. In Duitsland staat nog niets op stapel (het nieuws volg ik op de voet). De door vele NL-ers gewaardeerde A31, is overigens voor een deel betaald door Nederland, incl bijdragen van diverse grote transportbedrijven (ook Duitse). Wat de EU heeft betaald, weet ik niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be