![]() |
Dillen krijgt politiebescherming
13/01 Dillen krijgt politiebescherming na overval op haar advocatenkantoor
![]() Dat is het gevolg van een gewapende overval die donderdagavond werd gepleegd op haar advocatenkantoor. Daarbij werd de vrouw van haar vennoot een tijdlang gegijzeld, zo verklaarde ze in de rand van de nieuwjaarsreceptie van het Vlaams Belang. De daders zouden het op Dillen gemunt hebben. Donderdagavond vielen vier gewapende en gemaskerde overvallers het advocatenkantoor van Marijke Dillen in Borgerhout binnen. Dillen zelf woont in Schilde, maar haar vennoot huist in het gebouw waar het kantoor gevestigd is. De voordeur werd geforceerd en de vrouw van Dillens vennoot werd een tijdlang onder bedwang gehouden. Haar echtgenoot werd gealarmeerd door het gestommel. Na een kleine schermutseling kozen de overvallers het hazenpad. Bron/GVA Je kan tegen het VB zijn maar waar trek je de grenzen hé :roll: |
Citaat:
er was wat VB public relations tegenwind nodig, en natuurlijk werden de daders nooit gevonden het VB is nog niet bekomen van de gemeenteraadsverkiezingen , vreest voor de nieuwe, en dan Dedecker nog.... zou er niet van verschieten als het een stunt was. Ze zijn er best toe in staat :? |
Nu ook Belgische politici onder politiebescherming
Raar dat dit niet echt vermeldenswaard blijkt.
Zijn we al zover dat het fysiek bedreigen van politici hier ook "normaal" wordt? Weer een gevolg van de verrijking misschien? Citaat:
Citaat:
Het gedeelte in het rood is uiteraard niet de moeite om te vermelden in DS. Waarschijnlijk zullen het Polen zijn. |
Citaat:
|
triestige wereld.
En een gewone burger zou zich nog niet mogen verzetten tegen dat schorem. |
En dan zeggen dat enkel extreem rechts gevaarlijk is? Hoe komt het dan dat importrucht en extreem links dan gemakkelijker naar geweld grijpt? Zulke houding is beneden alle peil en bewijst geen enkel gelijk.
|
waarom id deze aanval extreem links?
|
Citaat:
Wat ik echter gek vind in deze zaak is dat mr. Debie spreekt van GEMASKERDE MANNEN waarvan er sprake zou zijn dat ze van Noord-Afrikaanse origini zijn. Gezien er wel al vaker flaters werden begaan in deze, vind ik het nogal érg kort door de bocht om nu al een beschuldigend vinger uit te steken. Zeker gezien de bron en het sado-masochistisch verleden van het VB, denk ik dat er iets meer voorzichtigheid geboden is in deze zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de handjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker dat het geen West- of Oostvlamingen (of Leuvenaars) zijn?? Die hebben dikwijls moeite met bepaalde Nederlandse klanken en dat kunnen ze met een masker niet verbergen. Ik heb wel een Leuvense en een Ooilsterse vriendin gehad in illo tempore, en als die met hun kennissen belden verstond ik één woord op vijf:lol: |
Citaat:
brandstichting, plundering, mishandeling, moord, zedenfeiten met minderjarigen, drugshandel, bommen maken... vraag gerust. Hoe komt het dan dat vuilB-rucht en extreem rechts gemakkelijker naar geweld grijpt? Zulke houding is beneden alle peil en bewijst geen enkel gelijk. PS: Citaat:
Dillen &C° schieten hier schijnbaar dus met grof spek:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Of misschien omdat mohammedanen vies zijn van bepaalde viervoeters met krulstaart? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be