![]() |
België en internationale organisaties
Uit welke internationale organisaties zou België volgens jou moeten of mogen stappen?
Ik som enkel de belangrijkste op, meerkeuze is uiteraard toegestaan. |
Blijkbaar iets mis gegaan. Niets opgesomd.
|
Citaat:
|
Ik stel voor dat België opstapt uit de Organisation International de la Francophonie.
|
Ook het Internationaal Strafhof (samen met Francophonie kom ik dus aan twee).
|
Zeg lombas, stemt gij zelf niet?
|
Uit alle organisaties die geen voordeel opleveren.
|
Voor mij mag er gerust een einde komen aan de Benelux, EMU, ESA, EU, FAO, IMF, OECD, UN, UNESCO, WTO, WHO en vele andere.
|
Citaat:
|
Geen enkel: overlegorganen die geen impact hebben of gedateerd zijn ofzo mogen zichzelf gerust opheffen, maar het lidmaatschap opheffen wilt zeggen de communicatie afbreken en dat lijkt mij vooral in de politieke wereld zelden wenselijk.
|
uit de francofonie!
|
België moet neutraal worden, vind ik, zoals Zwitserland vroeger. Of België héél vroeger. We gaan wel dat verdrag met Engeland koesteren, als iemand iets probeert...
|
De gedachte achter de NAVO vind ik een stuk minder schrikwekkend, ja zelfs goed, dan die achter de EU.
Zoals de Libertarian Party of Canada al zegt: Military Alliances We approve of military cooperation with other governments solely to protect the rights of Canadian citizens and residents. International Agreements We maintain that the sole proper purpose of any agreement between the Government of Canada and any foreign governments is the protection of Canadian citizens or residents. |
Ja, daar zit eigenlijk wel iets in.
Zolang we maar niet - door een vrije interpretatie van het verdrag - gedwongen worden mee te doen met imperialistische oorlogjes. Maar dus: België neutraal maken; goudstandaard, stabiel banksysteem invoeren, dat soort dingen. Een politiek van non-agressie en coöperatie. Zodat heel de wereld ons nen toffen vindt. |
Citaat:
![]() Global Defense Initiative. Here to serve. |
't Zal er gene zijn
![]() |
Uit allemaal.
En vooral uit EU, EMU, NATO, IMF en WTO. Ah en uit de NWO uiteraard :) |
Citaat:
hail to the brotherhood! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be