![]() |
verkiezingen 2007
Geachte,
M.b.t. tot de aanstaande federale verkiezingen stel ik vast dat in Wallonië een breed Waals front in de maak is, terwijl dat in Vlaanderen absoluut onbestaand is. Daarom zou het interessant zijn zijn van u te vernemen welk standpunt u in deze zaak voorstaat : - we gaan er onverbiddellijk alleen voor, we zijn tenslotte de enige Vlaams-nationale radicale separatistische partij - met de N-VA valt misschien nog te praten, maar nu ze definitief gekozen hebben voor de CD&V hoeven we van hen niks te verwachten (wat ik trouwens tot mijn scha en schande aan de lijve mocht ondervinden) - we zijn bereid een minimum-programma te onderschrijven met de Vlaamse partijen voor zover we daartoe uitgenodigd zouden worden (wat zeer twijfelachtig is) - er zijn nog andere opties, nl... Mvg, Robert Tondeleir |
Citaat:
Maar als je ziet dat men in Hoboken zelfs liever met de stalinisten in zee gaat . Al denk ik niet dat dat de keuze vand e n-va is, wel vand e n-va top die het doet omwille van haar kartel. Als ze niet aan de leiband lopen worden ze gedumpt. |
De NVA stapte bijna niet in de regering toen BHV niet bleek te zullen gesplitst worden en minister Bourgeois stapte er bijna uit toen duidelijk bleek dat er inderdaad helemaal niets ging gebeuren.
Ward De Bever ging zelfs plat op de buik toen het ACW nog maar blafte over Jean-Marie. Die mannen (nouja) zijn VERKOCHT! |
Citaat:
De forum moderatoren vragen aan ons om een zekere vorm van respect voor U op te brengen, maw geen verdraaiingen van uw naam of de naam van uw partij. Gelieve dan ook hetzelfde respect op te brengen voor anderen en Bart De Wever ook Bart De Wever te noemen, en niet de gebruikelijke Vlaams Belang retoriek toe te passen. By the way, uw antwoordjes zijn redelijk kort. Genen tijd? Of is het omdat u niets meer te zeggen hebt...? |
Citaat:
Hoog niveau. |
Filip zegt hierboven (terecht) dat de NVA-tenoren "verkocht" zijn...ben blij te horen dat de linkerzijde daar niet van terug heeft.
|
Citaat:
of BHV nu gesplitst wordt of niet, ik lig er niet wakker van... er zijn wel wat dringender problemen, me dunkt |
Citaat:
|
Citaat:
maw is het voor mij ook niet relevant of nv-a hier al dan niet zijn ziel heeft verkocht plus, ik zou toch nooit op n-va stemmen... dat zou zelfs u moeten weten |
Citaat:
Mij verwondert het vooral dat CD&V zo christelijk (heb elkaar lief) is dat ze met een nationalistische separatistische partij een kartel vormt. Maar ja, er zijn nog wel meer tegenstrijdigheden in dit leven als het de Vlaamse zaak maar dient. |
Citaat:
Was het saparatisme van 1830 onchristelijk? |
De n-va is enkel in theorie sepratistsich. Zoals FDW al zei het acw blaft end e kartelpartner ligt aan de lijn.
Ze mogen zelfs niet bepalen wie er lid wordt vand e partij of met wie ze een coalitie aangaan. De n-va bestaat imo niet als partij; het is nog slechts een aanhnagsel van de CVP omde vlaamse schijn hoog te houden. Of zoals reynders al zei:" ik luister niet naar de eisen van cvp voor de verkiezingen, ik zal wel luisten erna... want dat is dag en nacht verschil". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De dorstigen laven De naakten kleden Waarover klaagt de CD&V ? Ze kunnen dat allemaal binnen België ..... Jezus zei : ' heb elkaar lief ' ook en vooral in tegenspoed. Is Jezus niet de zoon van God voor de Christenen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik van job verander omdat ik zo meer kan verdienen, dan zou ik dat volgens jou als goede christen niet mogen want het is 'gestoeld op hebzucht'!? En mag zuinig beheer ook niet? Want 'gestoeld op hebzucht'. Wat een nonsens! Iedereen weet dat de enorme kapitalen die Wallonië sinds vele jaren ontvangen van Vlaanderen en van Europa, niets uithalen. Volgens Waalse economen wiegt het zelfs Wallonië in slaap, en werkt het daarbij nog de corruptie en slecht bestuur in de hand. Dat systeem blijven voeden heeft dus niets te maken met naastenliefde. In verband met de transfers moet je aangeklagen de corruptie en het slecht bestuur, en zeker niet de mildheid van de Vlamingen. In 1945 waren er 55 onafhankelijke staten. In 1999 waren dat er reeds 220, blijkbaar omdat kleinere staten beter bestuur toelaten. Waarop wachten we? |
Citaat:
|
Citaat:
Wie belet ons met al onze centen en ondernemingszin, onze havens en infrastructuur, onze Vlaamse overbevolking verantwoord te ondernemen over de taalgrens in het ruimere Wallonië ? Niet ieder voor zich maar allen voor één .......... happy time ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be