![]() |
Forummeeting in Hasselt
Een tijdje geleden was hier een topic over een forummeeting in hasselt. Te lui om terug te gaan zoeken, vandaar deze vraag...
Hoe zit het daar nu mee? |
Volgens de peiling gaat deze door op vrijdag 9 februari in café 't Hemelrijk te Hasselt.
We spreken af vanaf 19u. De inkomprijs is één zwaar bier naar keuze voor DaBlacky ;) (dit is gene zever, zo heeft 1handclapping het gezegd) En die keuze is immens aangezien 't Hemelrijk meer dan 500 verschillende bieren in hun assortiment heeft. 't Hemelrijk ligt in hartje Hasselt, op 50 meter van de Grote Markt. Hemelrijk (zo heet de straat) is een aftakking van het kruispunt tussen Zuivelmarkt en Botermarkt. Het ligt op 10 meter van de kathedraal van Hasselt. Hemelrijk ligt op 700 meter van het station, en van die afstand kun je zelfs de eerste 500 meter met een gratis pendelbus nemen (centrumpendel). Er is een mogelijkheid tot overnacht bij mijn thuis. Om bij mijn thuis te geraken moet je ten laatste om 23u de bus nemen. Die zet je 15 minuten later af op 150 meter van mijn thuis. |
Vanaf 19u? Dat is redelijk laat eigenlijk (voor mij alleszins gezien ik met de trein kom en graag nog met een trein terug ga).
|
Vrijdag? Ai ai! :|
|
bij u blijven slapen? Ge meent dat serieus??
|
Maar vrijdag is een ramp! :cry:
|
persoonlijk zou k da wel nog keer zien zitten, zo ne forummeeting.
mssn keer in de zomer of zo? |
Citaat:
|
Bump deze thread ng eens dan, zou er graag heen gaan. Anders vergeet k het miss ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik nu alleen woonde, kon er 15 man blijven overnacht voor mijn part. Nuja, als jullie tentjes meenemen... het gazon is hier groot genoeg, hoor! ;) |
Citaat:
Maar voor zover ik gekeken heb, moet ik al rond 21u een trein terug nemen (ten laatste!) en wanneer je pas om 19u gearriveerd bent, is dat eigenlijk niet meer de moeite waard... :-) |
22u22 is de laatste trein naar Antwerpen.
|
Citaat:
We kunnen ook zeggen dat vanaf 18h iedereen kan toekomen. Zo kan de rest nog rond 19h binnenkomen. Overigens, aangezien dit de eerste forummeeting is waar ik mij heen zal begeven heb ik enkele vragen. - zijn er nog die voor de eerste keer gaan? :lol: - hoe herkennen we elkaar? - waar wordt er zoal over gesproken? |
Citaat:
-geen flauw idee. Iedereen moet een T-shirt aandoen van een bepaalde kleur (rood)? - nog minder ideeën over |
Citaat:
Ik woon dan wel in de provincie Antwerpen, ik moet nog steeds de bus/tram nemen om van Antwerpen centrum naar Hoboken te rijden. :-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Mij kan je ook makkelijk herkennen: ik struikel bij de minste steen die verkeerd ligt... :mrgreen:
|
Citaat:
Maar 17u is ook goed. Handclap ging ook al vroeger komen, dacht ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be