Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Blijf van mijn afwasdoek af! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=75952)

sodoirt 16 januari 2007 01:05

Blijf van mijn afwasdoek af!

Met Mieke Vogels op kop:
http://www.indymedia.be/en/node/6714

DenDane 16 januari 2007 07:46

en altijd een paar vlaamse kiekens die er tussen moeten staan, voornamelijk van.....hoe heet dat klein links partijtje weeral.....

Confucius 16 januari 2007 12:00

Als ik kijk naar de fysionomie van de meeste deelnemers aan deze happening kan ik moeilijk tegen de hoofddoek zijn. Ze zijn stuk voor stuk een remedie tegen de liefde. Waar het senator Vogels betreft zou ik zelf voorstander zijn van de burqua, .

circe 16 januari 2007 13:09

Iemand enig idee hoeveel keukenhanddoeken er zijn komen opdagen?

tomcpp 16 januari 2007 13:21

Aan de fotos te zien ... bitter weinig.

vlijmscherp 16 januari 2007 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2341430)
Iemand enig idee hoeveel keukenhanddoeken er zijn komen opdagen?

keukenhanddoeken wsl geen, hoofddoeken wsl veel.

respect voor anderen, dat is blijkbaar iets vreemd.

smiley 16 januari 2007 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 2341482)

Als de islam het hier ooit voor het zeggen krijgt (de huidige wetten van het land zal aanpassen) dan zal dit niet de fout zijn van diegenen die er geen respect voor tonen doch wel van diegenen die er een grenzeloos respect voor tonen.

Raven 16 januari 2007 14:03

Als minister van gelijke kansen, heeft die kip een hoofddoek opgezet voor de camera's.

Van toen wist ik dat links te vertrouwen is met het realiseren van de islamitische republiek belgië. In in tussentijd krijgen ze stemmen om de echte tegenstanders, zoals Vlaams Belang, te bestrijden.

Win-Win scenario (op korte termijn)

circe 16 januari 2007 14:19

Citaat:

Misschien kan U me duidelijk maken waarom ik in allah's naam respect moet opbrengen voor een sexegenote die door middel van een lap stof zich niet enkel van anderen wil onderscheiden, maar er volgens de korantekst ook zeker van wil zijn dat haar geloofsgenoten weten dat ze tot dezelfde club behoort en haar dus niet mogen lastigvallen (mij blijkbaar wel volgens hun eigen overtuiging).

Bovendien willen velen van die hoofddoekdraagsters me nog eens duidelijk maken dat ikzelf in feite een lustobject ben dat enkel door het leven stapt om mannetjeshormonen op hol te laten slaan: dit in tegenstelling tot henzelf die met die hoofddoek niet enkel het verschil niet weten tussen hoofdhaar en schaamhaar, maar zichzelf tot compleet erogene zone uitroepen.

En IK moet d�*�*r respect voor hebben?

Als ik met een indianenpluim ga rondlopen én tegelijk verklaar dat dit dient als bescherming tegen verkrachting door moslimmannetjes die zich nog enkel kunnen vergrijpen aan niet-pluimendraagsters (die het dan aan zichzelf hebben te danken dat ze worden lastiggevallen), ga jij daarom dan voor mij respect opbrengen?

Voil�* ! en al wie er niet zo bijloopt is een hoer die het zelf heeft gezocht, want ze wil enkel de wellust van de mannen opwekken zonder die pluim!

Raven 16 januari 2007 14:29

Ik zou zeggen, circe, draag ook een hoofddoek :D.

Maar het zal u geen garanties geven tegen verkrachting helaas. Want de Hadith leert ook over huichelende vrouwen die de sluier aandeden om zich te vermommen als moslimah, om zo de verkrachtingen te ontlopen, als een grove zonde.

Een daad die bestraft werd met... heuhm ja.. nog meer van wat ze wilde ontlopen. Want uiteindelijk, enkel de ware moslimah met sluier heeft recht op reinheid.

circe 16 januari 2007 14:38

Citaat:

Ik zou zeggen, circe, draag ook een hoofddoek .
Volgens mij ben ik beter af met een ijzeren kuisheidsgordel! Niet voor niks dat die tijdens de kruistochten werden uitgevonden blijkbaar.

Anna List 16 januari 2007 14:53

de manifestatie illustreert helder dat de hoofddoek een bij uitstek religieus symbool is ...

en dat is mooi meegenomen, goe bezig zou ik zeggen !

ashrawi 16 januari 2007 16:19

aan de ene kant zagen ze dat moslims ni willen werken, aan de andere leggen ze meer hindernissen op de weg om het hun extra moeilijk te maken om aan een job te geraken.

Goe bezig...

Online 16 januari 2007 16:43

Citaat:

Juist, respect voor naakte hoofdkruinen in een geseculariseerd land... da's te veel moeite voor de moslima's. Respect voor de niet-islamitische aard van Europa, da's er ook te veel aan.

Online 16 januari 2007 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ashrawi (Bericht 2342074)
aan de ene kant zagen ze dat moslims ni willen werken, aan de andere leggen ze meer hindernissen op de weg om het hun extra moeilijk te maken om aan een job te geraken.

Goe bezig...

Hindernissen? Als je het vodje van je kop nemen al een extra moeilijke hindernis noemt, dan moet men niet al te veel andere kwalificaties verwachten van dat volk, laat staan verwachten dat het om "flexibele" kandidaat werkneemsters gaat.

Een tip voor het overwinnen van die extra moeilijke hindernis : men trekke aan een puntje stof en heel de handel komt los. Echt een makkie.
Hoe doen die hoofddoekgefixeerden het als ze eens een douche nemen, of hun haar wassen? Zou er al één het paradijs ontlopen zijn omdat ze haar naakt haar wast?

andev 16 januari 2007 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ashrawi (Bericht 2342074)

Goe bezig...

Denk je niet dat ze zelf moeilijkheden zoeken??? Dan is men eens bereid hen werk te verschaffen, komen ze weer zaniken over hun verdomde hoofddoek!
Stel dat ze hun zin krijgen: volgende maand ambras omdat ze geen burka mogen dragen?
Volgende maand die achterlijke moslim-idioten die aan de Romazaal stonden te protesteren, omdat ze, met hoofddoek en al, in de nabijheid van mannen werken???
Vandaag nog ergens gelezen dat, op bepaalde plaatsen waar ze wel met hun hoofddoek mogen werken, de mannelijke allochtonen de rest van de allochtone dames opjutten om ook hoofddoekjes op te zetten!
Bent u de mening toegedaan dat wij respect moeten hebben voor die onnozelheden? Die zijn blijkbaar vooral bedoeld om boel te maken.
Wie hier ongevraagd uit een vreemd land komt binnengeslopen, om hier op de kosten van België te leven, en het zelfs maar vertikt om zich aan te passen aan het land waar ze ongevraagd zijn binnengekomen, die kunnen best zo vlug mogelijk ophoepelen.
Naar een moslimland waar ze ook geen hoofddoek mogen dragen in openbare ruimtes.

andev 16 januari 2007 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt (Bericht 2340492)
Met Mieke Vogels op kop:
http://www.indymedia.be/en/node/6714

Is de Groene Madam ook op zoek naar allochtonen-stemmen? Ze zal nog ruzie krijgen met de SPa! Vissen in dezelfde vijver! Foei!

circe 16 januari 2007 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 2342339)
Is de Groene Madam ook op zoek naar allochtonen-stemmen? Ze zal nog ruzie krijgen met de SPa! Vissen in dezelfde vijver! Foei!

Maar nee! Heb je haar niet gehoord na de verkiezingen toen ze o zooooo gelùkkig was dat de Pètrick zoveel zetels had behaald? Dat ze hun eigen zetels aan diezelfde Pètrick kwijtspeelden was voor ons Mie geen enkel probleem hoor.

Flippend Rund 16 januari 2007 19:03

Moest de hoofddoek nu in gans het land verboden worden, gaan jullie dán gelukkig zijn?

niet dus.

Want die moslims gaan gewoon moslims blijven, en ge hebt een probleem met moslims, niet met hoofddoeken.

Dus ik zie echt niet in waarom jullie zitten te zagen over die hoofddoeken.

Op die manier kunt ge ze tenminste nog herkennen :twisted:.

Online 16 januari 2007 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 2342551)
Moest de hoofddoek nu in gans het land verboden worden, gaan jullie dán gelukkig zijn?

niet dus.

Want die moslims gaan gewoon moslims blijven, en ge hebt een probleem met moslims, niet met hoofddoeken.

Dus ik zie echt niet in waarom jullie zitten te zagen over die hoofddoeken.

Op die manier kunt ge ze tenminste nog herkennen :twisted:.

Ik heb een probleem met integratieonwillige moslims en hun progressieve nablaffertjes, de poco's, met name diegenen die religieuze achterlijkheid aan de hand van hoofddoeken bv willen opdringen. Ze doen maar hoor, in Afghanistan, Iran, .., maar NIET hier.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be