![]() |
Verstrepen
Al dat geblaat over Verstrepen, zeg. De verhoudingen, daar draait het om, verdorie!
Et voila, een poll is geboren. |
ik stem niet op VB.
Moest ik erop stemmen dan zou ik aanduiden dat Verstrepen niet gewenst is. Ik ben een volksnationalist maar het VB is echt de foute weg op aan't gaan. Liberalisme hoort niet samen met geen enkele vorm dan ook van nationalisme. Solidariteit is een KERNbegrip binnen nationalisme, ik heb de indruk dat men dit overboord gooit in de partij. |
Ik herinner me dhr Verstrepen van het programma "zwart-wit" waar hij naar mijn mening iets te ongefundeerd constant afgaf op het vroegere Vlaams Blok. Sinds zijn overstap naar de partij waar hij net zo erg tegen was, heb ik em nooit meer begrepen. Daarom zie ik hem ook niet als aanwinst voor die partij.. 'k zie em zelfs niet als aanwinst voor eender welke partij.
En daarnaast is dit een gemengde enquete ... wat heb je daar nu aan |
Spreekt voor zich. Verstrepen houdt best de eer aan zichzelf.
|
Citaat:
|
5-5
Ik wil hier dus wel één van de kampen zien winnen, hé mannen. :-) |
Laat ons anders veronderstellen dat die dertien niet op het VB stemmen omwille van Verstrepen.
Lijkt me vrij goed mogelijk. |
liever Verstrepen dan De Man
|
"Lijst Dedecker" zal misschien meer iets voor jou zijn dan het Vlaams Belang.
|
Dedecker is geen twee cent waard
|
Verstrepen mag dan wel geen echte vb'er zijn,het is toch een versterking voor de partij.
Verstrepen tegen het vb in zwart of wit?lol,de man nodigde meer vb'ers uit dan wat anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om maar te zeggen, hoe kan je nu in 's hemelsnaam Verstrepen boven Deman verkiezen. Tenzij men wil bedrogen worden natuurlijk. |
Citaat:
|
Té radicaal? Hoe komt u daar bij? :roll:
Ik zou echt overwegen om me aan te sluiten bij Dedecker moest ik u zijn ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
En daaruit leid je af dat hij "te radikaal" is?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be