Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Verstrepen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=75990)

Zijne Heerlijkheid 16 januari 2007 11:21

Verstrepen

Al dat geblaat over Verstrepen, zeg. De verhoudingen, daar draait het om, verdorie!

Et voila, een poll is geboren.

Ambiorix 16 januari 2007 12:56

ik stem niet op VB.

Moest ik erop stemmen dan zou ik aanduiden dat Verstrepen niet gewenst is. Ik ben een volksnationalist maar het VB is echt de foute weg op aan't gaan. Liberalisme hoort niet samen met geen enkele vorm dan ook van nationalisme. Solidariteit is een KERNbegrip binnen nationalisme, ik heb de indruk dat men dit overboord gooit in de partij.

Bierke 16 januari 2007 14:09

Ik herinner me dhr Verstrepen van het programma "zwart-wit" waar hij naar mijn mening iets te ongefundeerd constant afgaf op het vroegere Vlaams Blok. Sinds zijn overstap naar de partij waar hij net zo erg tegen was, heb ik em nooit meer begrepen. Daarom zie ik hem ook niet als aanwinst voor die partij.. 'k zie em zelfs niet als aanwinst voor eender welke partij.

En daarnaast is dit een gemengde enquete ... wat heb je daar nu aan

HFV 16 januari 2007 14:20

Spreekt voor zich. Verstrepen houdt best de eer aan zichzelf.

Zijne Heerlijkheid 16 januari 2007 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 2341670)
En daarnaast is dit een gemengde enquete ... wat heb je daar nu aan

Qué? :?

Zijne Heerlijkheid 18 januari 2007 21:46

5-5

Ik wil hier dus wel één van de kampen zien winnen, hé mannen. :-)

HFV 18 januari 2007 21:48

Laat ons anders veronderstellen dat die dertien niet op het VB stemmen omwille van Verstrepen.

Lijkt me vrij goed mogelijk.

deryz 18 januari 2007 22:09

liever Verstrepen dan De Man

HFV 18 januari 2007 22:11

"Lijst Dedecker" zal misschien meer iets voor jou zijn dan het Vlaams Belang.

deryz 18 januari 2007 22:13

Dedecker is geen twee cent waard

Marlboro 19 januari 2007 00:17

Verstrepen mag dan wel geen echte vb'er zijn,het is toch een versterking voor de partij.

Verstrepen tegen het vb in zwart of wit?lol,de man nodigde meer vb'ers uit dan wat anders.

Metternich 19 januari 2007 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2349621)
Dedecker is geen twee cent waard

Evenveel als Verstrepen dus. De enige reden dat de Vlaams Belangers nu zo hard op Dedecker kappen, is omdat hij zijn eigen partij begint. Hij had eens bij VLOTT moeten gaan, wat een vreugdekreten en lofbetuigingen zou hij dan wel niet gekregen hebben.

deryz 19 januari 2007 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2350046)
Evenveel als Verstrepen dus. De enige reden dat de Vlaams Belangers nu zo hard op Dedecker kappen, is omdat hij zijn eigen partij begint. Hij had eens bij VLOTT moeten gaan, wat een vreugdekreten en lofbetuigingen zou hij dan wel niet gekregen hebben.

zeer veel mensen zien hem als een brokkenmaker,zowel bij vld,nva, cd&v en vb

grossfaz 19 januari 2007 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2349595)
liever Verstrepen dan De Man

mocht Dedecker een zeteltje te verdelen hebben, Verstrepen zat er allang bij. Verstrepen is gewoonweg een tafelspringer van de ergste soort. Indertijd eerst bij de VLD gaan horen, maar kreeg daar een minder goede plaats dan bij het VB. Inhoudelijk is dat ook een draaikont die onsamenhangende praat vertelt. Toogpraat, ik heb er geen ander woord voor. Tenslotte, laten we eens Verstrepen citeren over het VB toen hij nog geen pluchen zetel aangeboden kreeg? Shall we?

Om maar te zeggen, hoe kan je nu in 's hemelsnaam Verstrepen boven Deman verkiezen. Tenzij men wil bedrogen worden natuurlijk.

deryz 19 januari 2007 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz (Bericht 2350415)
mocht Dedecker een zeteltje te verdelen hebben, Verstrepen zat er allang bij. Verstrepen is gewoonweg een tafelspringer van de ergste soort. Indertijd eerst bij de VLD gaan horen, maar kreeg daar een minder goede plaats dan bij het VB. Inhoudelijk is dat ook een draaikont die onsamenhangende praat vertelt. Toogpraat, ik heb er geen ander woord voor. Tenslotte, laten we eens Verstrepen citeren over het VB toen hij nog geen pluchen zetel aangeboden kreeg? Shall we?

Om maar te zeggen, hoe kan je nu in 's hemelsnaam Verstrepen boven Deman verkiezen. Tenzij men wil bedrogen worden natuurlijk.

heel simpel Filip de Man is te radicaal

HFV 19 januari 2007 12:58

Té radicaal? Hoe komt u daar bij? :roll:

Ik zou echt overwegen om me aan te sluiten bij Dedecker moest ik u zijn ;)

grossfaz 19 januari 2007 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2350817)
heel simpel Filip de Man is te radicaal

dus als ik het goed versta verkies jij liever een charlatan die u in het zak zet dan een relatief bekwaam politicus omdat die teveel voor ons eigen volk opkomt?

deryz 19 januari 2007 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz (Bericht 2350822)
dus als ik het goed versta verkies jij liever een charlatan die u in het zak zet dan een relatief bekwaam politicus omdat die teveel voor ons eigen volk opkomt?

zijn antwoorden op dit forum waren helaas nogal simplistisch ja

HFV 19 januari 2007 13:23

En daaruit leid je af dat hij "te radikaal" is?

deryz 19 januari 2007 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HFV (Bericht 2350819)
Té radicaal? Hoe komt u daar bij? :roll:

Ik zou echt overwegen om me aan te sluiten bij Dedecker moest ik u zijn ;)

zoals hij zelf zegt en iedereen weet behoort hij tot de (zeer extreme) rechterzijde van het VB, net zoals in andere partijen zijn er verschillende stromingen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be