Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Auto knalt Brusselse metro binnen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76015)

Bierke 16 januari 2007 15:26

Auto knalt Brusselse metro binnen

Twee Belgen zijn afgelopen nacht met een auto gaan cruisen in de Brusselse metro. Nadat ze succesvol van een 40 treden tellende trap waren afgedenderd, en een rondje op de eerste verdieping scheurden, kwamen ze bij een tweede trap onderaan vast te zitten. De twee inzittenden zijn vervolgens weggerend.

Volgens Michel Gourmet van het Brusselse vervoersbedrijf is het nog nooit voorgekomen dat een automobilist mét zijn auto probeerde de metro te nemen. De auto, die niet eens zwaar beschadigd is, was vermoedelijk gestolen.

Het metrostation is ondanks de spectaculaire blokkade, niet afgesloten. Het metroverkeer verloopt normaal. Om de schade te beperken zal de auto niet getakeld worden langs waar hij gekomen is, maar zal hij via een kraanwagen over de metrosporen naar een ander station worden gebracht

De politie is nog op zoek naar de inzittenden. Er zijn camerabeelden en wellicht ook vingerafdrukken.

Bron: Belga

-----------------------------------

'k wist niet waar ik het moest zetten, maar 'k vond het toch de moeite om dit eens te posten :)
Nu maar wachten tot de eigenaar opduikt .. dan hebben we weer meer gegevens .. ik laat m'n gissing dus nog even achterwege :p

La Chunga 16 januari 2007 15:29

Ze moesten iemand afhalen aan de trein.

pinbag 16 januari 2007 15:31

Dumb en Dumber ? :D

Bijter 16 januari 2007 15:46

Weinig reacties vind 'k, 'k had hier al een hele epistel verwacht....

Kay_ 16 januari 2007 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 2341906)

Die mannen pakken de gewone trap, de roltrap is toch veel sneller zeker! :lol:

largo_w 16 januari 2007 15:56

HEHE

Vandaag zijn die dat natuurlijk heel fier aan al hun kennissen aan het zeggen. Het artikel hangt al boven hun bed...

Maar ik geef toe het is een goeie gaat wel weer wat geld kosten, nuja...

Voodoo Child 16 januari 2007 15:59

Hebben ze daar nu nen brandblusser in leeggespoten of zijn de jongens van forensische wat kwistig geweest met den talk ?

MaXiMuS 16 januari 2007 16:50

"niet eens zwaar beschadigd"?

Hallo!

illwill 16 januari 2007 16:51

Tzullen er weer 2 zijn van die kleine groep hier in belgie die het verzieken voor iedereen.

Kay_ 16 januari 2007 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2342172)
Tzullen er weer 2 zijn van die kleine groep hier in belgie die het verzieken voor iedereen.

Zo van die mannen die hun kinderen vermoorden over de grens en in de koffer verstoppen?

BigF 16 januari 2007 19:04

Citaat:

Er zijn camerabeelden

YouTube?

duveltje382 16 januari 2007 19:40

Citaat:

Twee Belgen zijn afgelopen nacht met een auto gaan cruisen in de Brusselse metro. Nadat ze succesvol van een 40 treden tellende trap waren afgedenderd, en een rondje op de eerste verdieping scheurden, kwamen ze bij een tweede trap onderaan vast te zitten. De twee inzittenden zijn vervolgens weggerend.

Volgens Michel Gourmet van het Brusselse vervoersbedrijf is het nog nooit voorgekomen dat een automobilist mét zijn auto probeerde de metro te nemen. De auto, die niet eens zwaar beschadigd is, was vermoedelijk gestolen.

Het metrostation is ondanks de spectaculaire blokkade, niet afgesloten. Het metroverkeer verloopt normaal. Om de schade te beperken zal de auto niet getakeld worden langs waar hij gekomen is, maar zal hij via een kraanwagen over de metrosporen naar een ander station worden gebracht

De politie is nog op zoek naar de inzittenden. Er zijn camerabeelden en wellicht ook vingerafdrukken.

Bron: Belga

-----------------------------------

'k wist niet waar ik het moest zetten, maar 'k vond het toch de moeite om dit eens te posten :)
Nu maar wachten tot de eigenaar opduikt .. dan hebben we weer meer gegevens .. ik laat m'n gissing dus nog even achterwege :p

Belgen???????

Heftruck 16 januari 2007 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 2342169)
"niet eens zwaar beschadigd"?

Hallo!

Dat dacht ik ook. 8O

Online 16 januari 2007 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2342260)
Zo van die mannen die hun kinderen vermoorden over de grens en in de koffer verstoppen?

Nee, zo van die soort die onze cultuur en maatschappij zijn komen verrijken met halal-diefstallen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be