![]() |
VBdocumentaire
Beste Mr. De Man,
Mag ik u vragen om uw visie te geven over volgend stukje film (samenvatting van een RTBF-documentaire over het Vlaams Belang) en dan specifiek over het fragment waar Filip Dewinter prominent aanwezig is bij een manifestatie die hulde wilt gaan brengen op een kerkhof van Duitse Wehrmachtsoldaten en Duitse en Vlaamse SSers. Kan u toelichten waarom bepaalde mensen in uw partij duidelijk nazistische sympathieën hebben (of tenminste hadden), zonder enkel te verwijzen naar de twijfelachtigheid van de RTBF-bron (waarvan ik toegeef dat ze soms tendentieus is, maar het bovenvermelde fragment kan men onmogelijk negeren). Laten we ook proberen om er geen wedstijdje 'wie was de ergste: Hitler, Stalin of Mao' van maken, maar ons tot de concrete feiten beperken. Ik ben er sceptisch over of u de moeite zal nemen om hierop te reageren, hopelijk durft u het toch aan. Alvast bedankt. http://www.youtube.com/watch?v=0yhfGDxc-uY |
Het Vlaams Blok vond het onrechtvaardig dat de Vlaamse vrijwilligers voor het Oostfront gelijkgesteld werden met oorlogsmisdadigers. Veel van die jonge gasten werden nota bene door de toenmalige dorpspastoors opgeroepen om tegen het goddeloze communisme te vechten. Zij hadden niets te maken met de concentratiekampen.
|
En wat heeft uw antwoord met hulde aan SS'ers van doen?
|
Citaat:
|
Niet enkel rond de vraag heen draaien, maar een ongemeen grof (typisch VB) antwoord te geven.
|
Citaat:
Hier is hij trouwens ook heel omzichtig heen gefietst...... http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=15 |
Citaat:
Met welk onderwerp heeft hij dat nog niet gedaan is de vraag. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft nog altijd niets met de vraag te maken. |
Citaat:
Dus laten we duidelijk stellen SS =/= waffen SS en dus heeft de herdenking van deze jongens niks te maken met nazisympathie. |
Citaat:
De vraag was of hij kon uitleggen waarom Dewinter op zulk een bijeenkomsten aanwezig was en waarom sommige VB'ers met zulk een ideologie zeulen. |
Citaat:
FDW doet wat hij wilt. ik ben er nooit geweest ondanks dat mijn grootvader ook ne zwete was. |
Citaat:
Wel,dat is allemaal mooi maar dat neemt niet weg dat de volksvertegenwoordiger de vraag alweer niet beantwoordde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen |
Citaat:
Inderdaad,het werkt op mijn systeem hoe alle vragen worden weggeschoven. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het probleem van mensen die aan serieuze politiek doen en die een antwoord willen op hun vraag. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be