Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=139)
-   -   Rehtse media? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76101)

ilfalco 16 januari 2007 22:46

Rehtse media?

Mogen we nog een rechtse krant verwachten? bent u voor of tegen zulk initiatief van van gaever?

zeef 16 januari 2007 22:55

Rechtse kranten genoeg: GvA, HLN, The Brussels Journal

Niet toevallig de minst kwalitatieve 's vaderlandse kranten.

garfield 16 januari 2007 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeef (Bericht 2343409)
Rechtse kranten genoeg: GvA, HLN, The Brussels Journal

Niet toevallig de minst kwalitatieve 's vaderlandse kranten.

8O GvA en HLN rechts :lol:
komaan zeg

Pietje 16 januari 2007 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 2343452)
8O GvA en HLN rechts :lol:
komaan zeg

Ok, Het (boertige) Pallieterke dan ?

Online 16 januari 2007 23:09

De columns van Derk-Jan Eppink in de Knack.
Meesterlijk hoe hij de zakkenvullende kaviaarsossen telkens weer door de mangel haalt.

groen!? 16 januari 2007 23:27

de standaard...

garfield 16 januari 2007 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!? (Bericht 2343524)
de standaard...

Is Centrum

Jaani_Dushman 17 januari 2007 00:10

Anti-syndicaler dan DeMorgen kan je niet worden.

Jazeker 17 januari 2007 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!? (Bericht 2343524)
de standaard...

Je bedoelt die rechtse krant waarvan de "chef wetstraat" Bart Brinkman elke morgen twee Vlaams Belangers tussen zijn boterham legt? Die krant die aan 0110 de dag erna de 12 eerste bladzijden van de krant heeft geschonken?

Jazeker 17 januari 2007 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2343457)
Ok, Het (boertige) Pallieterke dan ?

1. Dat boertige mag je bewijzen. (al eens een ABVV "deputé" - het moet in het frans - gehoord op de piketten?)
2. Sinds wanneer is het Pallieterke een krant? Is de folder van den Aldi dan ook een krant? Of is de nieuwsbrief van de kattenvereniging ook al een krant?

Jaani_Dushman 17 januari 2007 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2343662)
Je bedoelt die rechtse krant waarvan de "chef wetstraat" Bart Brinkman elke morgen twee Vlaams Belangers tussen zijn boterham legt? Die krant die aan 0110 de dag erna de 12 eerste bladzijden van de krant heeft geschonken?

Idd, die krant die zich steeds meer gaat gedragen als het ledenblad van de PVV.

C uit W 17 januari 2007 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2343696)

Links dus

Jaani_Dushman 17 januari 2007 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 2343745)
Links dus

Dat zal waarschijnlijk de reden zijn waarom Fredy De Pauw opgestapt is bij De Standaard... :roll:

Jazeker 17 januari 2007 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2343696)

Als je nu zou zeggen dat het het ledenblad van de VLD is, ok. Maar niet van de PVV. De Standaard heeft zichzelf over tien jaar tijd omgevormd van de kwalitatieve versie van het pallieterke naar een snob krant voor de VLD sletjes. De betere reclame voor keurmerkjes in de sjakoschenindustrie, de chanel zoveel, de (Bazilfunk - het boegbeeld van de nieuwe VLD zal hier wel een merk of vijf kunnen plaatsen) van vandaag waarmee we dankzij de vrt en de pers lekker in en lekker duur zijn.

De oude PVV zou schijten op de kop van de VLD. Een deel van die oude PVV is doodgegaan, een deel is naar CD&V en Vlaams Belang gelopen en het overblijvende deel mag nog even opdraven in VLD congressen om de oudere leden te doen denken dat het nog steeds dezelfde partij is.

Hoewel ik me mijlenver van de PVV beschouw, was het tenminste een rechtljinige partij met scherpe punten. De VLD is dat niet. Dat is een partij die gewoon alle zeteltjes bijeen probeert te rapen tot ze aan een meerderheid komen en dan voeren ze uit wat de PS eist.

Met de hulp van de VLD heeft de PS Vlaanderen grote schade toegebracht. De snel-belg wet was er één van. Er waren geen voorwaarden meer nodig om de nationaliteit te krijgen. Als Frans je goede tweede taal was dan kreeg je je identiteitskaart. Beste Jaani, dit is de realiteit.

Ga je nog in je oudheidkundige PVV hangen of kijk je vandaag naar wat de VLD doet?

ilfalco 17 januari 2007 01:15

de standaard ..; de krant die de meest linkse demorgen haatzaaiers over nam...

Starkan 17 januari 2007 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2343814)
de standaard ..; de krant die de meest linkse demorgen haatzaaiers over nam...

Als 't niet een opinie van ene VB-er is, is 't weer een opinie van Danneels. Kan je toch niet echt 'links' noemen hé

C uit W 17 januari 2007 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 2343831)
Als 't niet een opinie van ene VB-er is, is 't weer een opinie van Danneels. Kan je toch niet echt 'links' noemen hé

In welke eeuw was dat?

Jaani_Dushman 17 januari 2007 02:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2343812)
Als je nu zou zeggen dat het het ledenblad van de VLD is, ok. Maar niet van de PVV. De Standaard heeft zichzelf over tien jaar tijd omgevormd van de kwalitatieve versie van het pallieterke naar een snob krant voor de VLD sletjes. De betere reclame voor keurmerkjes in de sjakoschenindustrie, de chanel zoveel, de (Bazilfunk - het boegbeeld van de nieuwe VLD zal hier wel een merk of vijf kunnen plaatsen) van vandaag waarmee we dankzij de vrt en de pers lekker in en lekker duur zijn.

De oude PVV zou schijten op de kop van de VLD. Een deel van die oude PVV is doodgegaan, een deel is naar CD&V en Vlaams Belang gelopen en het overblijvende deel mag nog even opdraven in VLD congressen om de oudere leden te doen denken dat het nog steeds dezelfde partij is.

Hoewel ik me mijlenver van de PVV beschouw, was het tenminste een rechtljinige partij met scherpe punten. De VLD is dat niet. Dat is een partij die gewoon alle zeteltjes bijeen probeert te rapen tot ze aan een meerderheid komen en dan voeren ze uit wat de PS eist.

Met de hulp van de VLD heeft de PS Vlaanderen grote schade toegebracht. De snel-belg wet was er één van. Er waren geen voorwaarden meer nodig om de nationaliteit te krijgen. Als Frans je goede tweede taal was dan kreeg je je identiteitskaart. Beste Jaani, dit is de realiteit.

Ga je nog in je oudheidkundige PVV hangen of kijk je vandaag naar wat de VLD doet?

Een krant die het logo AVV-VVK weghaalt, een krant die die haar uitgeversgroep omvormt van naam (van VUM-Groep naar Corelio) om om haar Belgisch karakter te tonen, dat is voor mij de krant van de liberale Belgiscisten onder Omer Vanaudenhove.

Jazeker 17 januari 2007 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2343848)
Een krant die het logo AVV-VVK weghaalt, een krant die die haar uitgeversgroep omvormt van naam (van VUM-Groep naar Corelio) om om haar Belgisch karakter te tonen, dat is voor mij de krant van de liberale Belgiscisten onder Omer Vanaudenhove.

Ik denk dat je min of meer wil zeggen wat ik wil zeggen. Die Standaard is een De Morgen geworden. Slet voor reclame en regimepers.

Jaani_Dushman 17 januari 2007 02:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2343854)
Ik denk dat je min of meer wil zeggen wat ik wil zeggen. Die Standaard is een De Morgen geworden. Slet voor reclame en regimepers.

Idd. Beide kranten hebben even snel hun traditie overboord gegooid; De Morgen haar linkse, De Standaard haar Vlaamse.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be