![]() |
Magazines en zo
Wat lees je zoal van dagbladen en magazines?
Mijn lijstje: Geabonneerd: - National Geographic Magazine - The Economist (Engelstalig) - Reason (Engelstalig) - The Quaker Economist (Engelstalig) - Die Burger (Afrikaans) - EVA - Katholiek Nieuwsblad - Kerk en Leven - Die Republikein (Afrikaans) Vaak uit de krantenwinkel of elders: - De Tijd - Gazet van Antwerpen - De Standaard - Eos - Science - Dwars (UA-blad) - Elsevier - HP/De Tijd - De Nar |
P-magazine.
|
de wachtkamer
|
De Tijd bij gelegenheid. Vroeger las ik ook wel eens de standaard maar veel kwaliteit vind ik daar niet meer aan. Als ik bij mijn grootmoeder ben, lees ik wel eens de Gazet van Antwerpen voor het lokale nieuws.
|
De metro, humo, total guitar, soms de standaard,
Voor de rest 3 boeken per maand gemiddeld |
Buiten de veel te dikke stapel vakliteratuur en het ochtendlijke browsen langs de internationale nieuwssites (krantengroepen):
Dagelijkse krant : De Standaard. Wekelijks magazine: Knack & Trends Wekelijks dwarrelt hier ook Kerk en Leven binnen. Internationaal algemeen: The Economist Time |
Van kranten de Standaard en de Tijd en the Economist de laatste tijd ook meer.
Van tijdschriften Trends en Uw Vermogen, maar dat laatste ben ik al even niet meer tegengekomen. |
Humo (vers)
Knack (week oud, van de buren) |
Ik heb een abonnement op:
- 2600 - Wax Poetics - Humo - de Tijd Ik koop regelmatig: - The Economist - Wired - Time Magazine - Giant Robot Ik mis: - Mao-magazine en Deng |
Abo:
-Tekos -Doorbraak -DS -Menzo Soms eens lezen: -Knack (lang geleden) -Pallieterke -Dag allemaal (bij de mémé;)) -Engelstalige krant online als het in m'n bol schiet |
ORLY-Magazine
|
Citaat:
|
- Doorbraak
- Formule 1 - de 'vakliteratuur': Rock Tribune, Aardschok, Rock Hard (Duitse versie)... - diverse internetmagazines en nieuwssites |
Citaat:
|
voor een onafhankelijke tegendraadse mening over Belgische (maar ook Internationale) politiek lees ik graag Journaal van Mark Grammens
JOURNAAL Veertiendaags opinieblad Verantw. uitgever (tevens correspondentie-adres) Mark Grammens Stationsstraat 200 1770 Liedekerke tel. 053/66.63.61 fax. 053/68.08.27 Losse nummers zijn niet te verkrijgen. JOURNAAL wordt uitsluitend bezorgd op abonnementsbasis. Abonnementsprijs : € 89 per jaar (23 afleveringen) te storten op een van de volgende rekeningen: 000-1450583-45 (pc) 430-0372691-08 (kbc) |
Citaat:
http://delta-stichting.blogspot.com Moet maar eens artikels lezen. Je kan ook altijd losse nummers kopen op activiteiten van de deltastichting. Ze hebben ook een boekenreeks. |
The source
Groove Kijk |
Abonnementen:
De Juristenkrant De Lloyd Kopen in de winkel: De Standaard De Tijd Knack Humo (af en toe) Bizz Le Soir La libre Belgique |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be