![]() |
Verkiezingen op 10 juni
Dat heeft premier Verhofstadt aangekondigd. De datum valt wel iewat slecht voor de studenten die examens hebben; de verkiezingen moesten ten laatste tegen 27 juni gehouden worden.
|
Citaat:
|
Nu ja de verkiezingen vinden de laatste jaren altijd in juni plaats hé, zoals in 2004,2003,1999...
|
Citaat:
Eigen loon eerst hé, ! ;-) |
Een vraagje:
Moet BHV nu ook nog worden gesplitst? Citaat:
|
Citaat:
Maar blijkbaar moeten politici de wet niet zo volgen als wij gewone burgers. |
Citaat:
In ieder geval voor mij is het goed, ik kan bijna niet wachten om mijn stem uit te brengen. |
Citaat:
|
Right, als ik het goed heb begrepen zou de termijn van vier jaar niet beginnen lopen vanaf de datum van de vorige verkiezingen maar wel vanaf de datum waarop de gecoopteerde senatoren werden aangewezen (19 juni). De zondag daarop worden normaal de volgende verkiezingen voorzien (24 juni).
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En student zijn examens hangen af van een 1/2 uurtje,om naar het stemhokje te gaan 8O:roll:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat er een mogelijkheid is om iemand anders in mijn plaats te laten stemmen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had veel liever verkiezingen in mei gehad! |
Verkiezingen op 3 juni kon niet voor Elio Di Rupo, want dan is het in Mons groot feest!
Elio heeft zijn zin gekregen! :evil: |
Citaat:
En wat met de kleine man die naar zijn buitenverblijfje wil wordt daar ook een uitzondering voor gemaakt? |
Citaat:
En die kan hij ook thuis laten staan. |
Citaat:
Ik denk hier ook aan het stemrecht voor vreemdelingen tijdens lokale verkiezingen Vanwaar deze discriminatie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be