![]() |
JMDD gaat NIET in kartel
Daarnet op Villa Politica gehoord: JMDD gaat niet in kartel en de naam van zijn nieuwe partij zal gedeeltelijk uit zijn eigen naam bestaan.
Uitgerangeerd en belachelijk gemaakt door de machtspartijen VLD/CD&V/NVA die met het belgicistische establishment heulen en toch niet de moed om zich te alliëren met de enige vrijheidspartij die Vlaanderen rijk is? Is hij een vogel voor de kat? Gaat hij schade veroorzaken ter rechter zijde? Gokt hij op het Van Rossem effect? |
hij is een vogel voor de kat, op hem stemmen zou alleen de rechtste partijen verder versnipperen & als gevolg links sterker maken
|
Terugdenkend aan JP Van Rossem, die zelfs verkozen raakte (samen met nog twee andere "Rossem"-kandidaten, waaronder Jan Decorte) terwijl hij in de gevangenis zat, zie ik Dedecker wel zijn zetel halen. Dat rechts daardoor meer versnipperd zal zijn, kan mij enkel verheugen. 8-)
|
Inderdaad, ik zie hem ook zijn zetel halen, en dat gaat enkel ten goede van de portefeuille zijn van Dedecker, dat is ook het enige dat hem interesseert,
En dat gaat stemmen kosten van zowel VLD als Vlaams Belang. Terwijl hij de VLD veel meer schade zou doen door hem met het Vlaams Belang te Karteliseren ... (nieuw werkwoord uitgenvonden zie... ;-) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De grote Democraten, toch. |
Citaat:
|
@ Pietje,je kan mensen niet dom blijven houden hoor,ons Patje van Antwerpen kan dan wel goed liegen maar ......
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be