![]() |
Aïsha Van Zele in de Kamer?
Filip,
Wat vind jij ervan om Aïsha Van Zele in de Kamer te lanceren op 10 juni? |
lijkt me duidelijk.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tweede reply |
Citaat:
bedankt trouwens |
Sommigen worden zotter met dag;de grootste grap is dat dit een aanzetting tot discriminatie is aangezien op objectieve gronden de jogedame in kwestie niet op een kamerlijst zou komen.:lol:
|
Het is een complot zal fillip de man zeggen. :lol:
|
Aisha was vorig jaar een klasgenote van me, en daardoor weet ik er ook wel wat op te zeggen. Al begrijp ik sommige van haar redeneringen, toch is het onverklaarbaar dat zij zich aansluit bij VB. Vooral de manier waarop. Voorheen zat ze bij de VLD, waar ze enkel bij mocht horen 'omwille van haar mooie uiterlijk' (sic). Waarom zou ze bij VB gemogen hebben? Omwille van haar huidskleur en achtergrond. (wat nog veel platter is)
Voor de rest is het een voorbeeldige jongedame hoor. |
de vraag blijft natuurlijk wat Filip Deman ervan zou vinden mocht Aïsha Van Zele gelanceerd worden op de 2de plaats voor de Kamer in Oost-Vlaanderen en wat hij daarvan zou vinden.
|
Op de tweede plaats? :shock:
Goe bezig bij 't belang. |
Citaat:
Vandaar dat het toch wel zeer interessant zou zijn om te weten wat Filip Deman daarvan zou vinden. |
Citaat:
8O |
Citaat:
|
Is 't niet een beetje laat voor koffie?
|
Citaat:
|
Citaat:
Mss omdat ze bang is voor Islam? Mss omdat zij vindt dat er een probleem is met migrantencriminaliteit of criminaliteit tout court? Citaat:
Heb jij dan een probleem met haar kleur?:| |
Citaat:
het is een hypothetische vraag natuurlijk. :-D |
Laat ons hopen dat het zo blijft.
En nu ben ik hier uit weg om Filip De Man de kans te geven om te antwoorden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be