![]() |
VB verwelkomt nieuwe Vlamingen (onder voorwaarden)
Bruno Valkeniers (VB) (Het Nieuwsblad 13-01-2007): Het mag eens benadrukt worden, ook nieuwe Vlamingen voelen zich en horen thuis in onze rangen. Als zij, zoals er al velen zijn, aanvaarden dat Vlaanderen hun nieuwe vaderland is. Het Vlaanderen dat wel gastvrij en multi-etnisch kan zijn, maar waar maar één leidcultuur kan zijn en dat is de Nederlandse, de Vlaamse cultuur en dat is de onze! Als zij dat aanvaarden, dan doet het er voor mijn part, voor ons part, niet toe wie hun voorouders waren en welke cultuur of levensbeschouwing iedereen thuis belijdt! Dan zijn we Vlaming onder de Vlamingen.
eindelijk, eens een VB topman die zegt waar het op staat ! let vooral op het belangrijke : "dan doet het er voor mijn part, voor ons part, niet toe wie hun voorouders waren en welke cultuur of levensbeschouwing iedereen thuis belijdt!" |
Citaat:
lol, langs een kant een sterke stank van allerhande duistere shady organisaties, concerten ed... En nu een uitnodiging aan iedereen die op zulke bijeenkomsten zou worden in elkaar getimmerd. Hoe gaan ze zo'n 2 uitersten verzoenen? Het regent hard, maar er zijn nochtans geen bananen bij.... |
Citaat:
|
Nu wachten hoe der rest van de meute blaft.
|
Citaat:
|
VB is dus voor een multi-etnisch Vlaanderen?
Natuurlijk :) |
1 Bijlage(n)
Standpunt is totaal verkeerd.De vraag van integratie mag zich niet stellen.Migratie is immers af te wijzen in een dichtbevolkt land met hoge werkloosheid.De immigratie van het verleden moet gedeeltelijk teruggedraaid worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
ha, richt uw eigen clubke op hé ! |
Citaat:
|
Hoor ik daar iets scheuren?
|
Citaat:
|
Het is mooi dat het VB haar multi-etnische wortels nog eens in de verf zet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het VB is dus een ondemocratische partij?
|
Citaat:
|
De partijtop legt zich niet neer bij wat de meerderheid van het VB wil. Ergo, de VB is een ondemocratische partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind jij dat de VB-partijtop luistert naar de meerderheid van haar achterban, Savatage? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be