![]() |
Multi-etnisch Vlaanderen
Het Vlaanderen dat wel gastvrij en multi-etnisch kan zijn, maar waar maar één leidcultuur kan zijn en dat is de Nederlandse, de Vlaamse cultuur en dat is de onze!
Bruno Valckeniers |
Citaat:
Ten andere Vlaanderen IS multi-etnisch : er wonen franstaligen , joden , arabischsprekenden , turken , nepalezen , sikh's enz... Iedereen is welkom in vlaanderen . Maar nederlands is de enige bestuurstaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Vlaanderen moet voorbehouden zijn aan de vlamingen en is alleen gastvrij voor vreemdelingen die hier tijdelijk verblijven.
|
Kijk eens, begrippen als Vlaming/vreemdeling en vlaamse/ethnische cultuur worden echt wel teveel gratuit gebruikt... zo was bijvoorbeeld 30 jaar geleden spagetti nog bijna 'exotische keuken', terwijl niemand er nog zo over denkt vandaag, het is 'Vlaams' geworden.
De cultuur en eigenheid is dus zeker niet statisch, evolueert naar nieuwe vormen en is in voortdurende uitwisseling met andere culturen en identiteiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stem vb en helaas bestaat al een multi-etnisch vlaanderen
|
Dus voor de topicstarter kan iemand die niet op het VB stemt geen uitgesproken mening geven over het onderwerp van deze vraag? Van zwart/wit denken gesproken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het valt op dat disproportioneel weinig VB'ers op deze poll stemmen: zijn ze bang om te moeten kiezen tussen het openlijk de partij afvallen, of anderzijds over te komen als soft?
|
Citaat:
|
Ik deel de mening van Valckeniers.
|
Citaat:
|
Toch maar vreemd dat slechts 5 VB'ers hebben gestemd...
|
Ik stem niet en het kan mij niet schelen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be