![]() |
Nog 1 slachtoffer en de noodtoestand wordt uitgeroepen
Ik zou niet verbaasd zijn.
|
Re: Nog 1 slachtoffer en de noodtoestand wordt uitgeroepen
Zaterdag de 13e schreef: > Ik zou niet verbaasd zijn. En dan nog het leger terug roepen uit Afghanistan en de Nationale Reserve inzetten met tanks en geschut . Balk en bende betrekt de bunker in Wassenaar om de handelingen zelf te leiden. |
"zonder geweten" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > > Zaterdag de 13e schreef: >> Ik zou niet verbaasd zijn. > > > En dan nog het leger terug roepen uit Afghanistan en de Nationale > Reserve inzetten met tanks en geschut . > > Balk en bende betrekt de bunker in Wassenaar om de handelingen zelf te > leiden. > De superlatieven kun je momenteel op het NOS-journaal beluisteren. Het Koninkrijk Holland is onderhevig aan een nooit eerder meegemaakte rampspoed! Het rampjaar 2007 is aanstaande! |
"Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "zonder geweten" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... >> >> Zaterdag de 13e schreef: >>> Ik zou niet verbaasd zijn. >> >> >> En dan nog het leger terug roepen uit Afghanistan en de Nationale >> Reserve inzetten met tanks en geschut . >> >> Balk en bende betrekt de bunker in Wassenaar om de handelingen zelf te >> leiden. >> > De superlatieven kun je momenteel op het NOS-journaal beluisteren. Het > Koninkrijk Holland is onderhevig aan een nooit eerder meegemaakte > rampspoed! Het rampjaar 2007 is aanstaande! Nog geen opstootjes gemeld vanuit CS Amsterdam. Gruwelen gemeld uit diverse geteisterde locaties in den lande.Nood-internet-site ingesteld! |
"Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "zonder geweten" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected] oups.com... > >> > >> Zaterdag de 13e schreef: > >>> Ik zou niet verbaasd zijn. > >> > >> > >> En dan nog het leger terug roepen uit Afghanistan en de Nationale > >> Reserve inzetten met tanks en geschut . > >> > >> Balk en bende betrekt de bunker in Wassenaar om de handelingen zelf te > >> leiden. > >> > > De superlatieven kun je momenteel op het NOS-journaal beluisteren. Het > > Koninkrijk Holland is onderhevig aan een nooit eerder meegemaakte > > rampspoed! Het rampjaar 2007 is aanstaande! > Nog geen opstootjes gemeld vanuit CS Amsterdam. Gruwelen gemeld uit diverse > geteisterde locaties in den lande.Nood-internet-site ingesteld! 't Is gewoon een reclamestunt blijkt nu op teletekst pag. 109: ` Toevallig is vandaag in de bioscopen in Nederland de première van de Vlaamse succesfilm Windkracht 10.De film is gebaseerd op de gelijknamige TROS-serie uit de jaren negentig. |
"Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "zonder geweten" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] oups.com... >>> >>> Zaterdag de 13e schreef: >>>> Ik zou niet verbaasd zijn. >>> >>> >>> En dan nog het leger terug roepen uit Afghanistan en de Nationale >>> Reserve inzetten met tanks en geschut . >>> >>> Balk en bende betrekt de bunker in Wassenaar om de handelingen zelf te >>> leiden. >>> >> De superlatieven kun je momenteel op het NOS-journaal beluisteren. Het >> Koninkrijk Holland is onderhevig aan een nooit eerder meegemaakte >> rampspoed! Het rampjaar 2007 is aanstaande! > Nog geen opstootjes gemeld vanuit CS Amsterdam. Gruwelen gemeld uit > diverse geteisterde locaties in den lande.Nood-internet-site ingesteld! Een avondklok lijkt me geen overbodige luxe. |
"Oscar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "zonder geweten" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected] oups.com... >> >> >> >> Zaterdag de 13e schreef: >> >>> Ik zou niet verbaasd zijn. >> >> >> >> >> >> En dan nog het leger terug roepen uit Afghanistan en de Nationale >> >> Reserve inzetten met tanks en geschut . >> >> >> >> Balk en bende betrekt de bunker in Wassenaar om de handelingen zelf te >> >> leiden. >> >> >> > De superlatieven kun je momenteel op het NOS-journaal beluisteren. Het >> > Koninkrijk Holland is onderhevig aan een nooit eerder meegemaakte >> > rampspoed! Het rampjaar 2007 is aanstaande! >> Nog geen opstootjes gemeld vanuit CS Amsterdam. Gruwelen gemeld uit > diverse >> geteisterde locaties in den lande.Nood-internet-site ingesteld! > > 't Is gewoon een reclamestunt blijkt nu op teletekst pag. 109: > > ` Toevallig is vandaag in de bioscopen > in Nederland de première van de Vlaamse > succesfilm Windkracht 10.De film is > gebaseerd op de gelijknamige TROS-serie > uit de jaren negentig. > De gevoelswind is minimaal tropische storm 2e categorie. |
Op Thu, 18 Jan 2007 19:34:25 +0100, meende "Zaterdag de 13e"
<[email protected]> te moeten schrijven: >Ik zou niet verbaasd zijn. Nou, zou best kunnen hoor! Al die 'noodtoestand-ambtenaren' moeten toch ook bewijzen dat ze hun belastingcenten waard zijn? De betere info-websites: http://www.hetvrijevolk.com http://nl.novopress.info http://nederkrant.wordpress.com |
"Oscar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "zonder geweten" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected] oups.com... >> >> >> >> Zaterdag de 13e schreef: >> >>> Ik zou niet verbaasd zijn. >> >> >> >> >> >> En dan nog het leger terug roepen uit Afghanistan en de Nationale >> >> Reserve inzetten met tanks en geschut . >> >> >> >> Balk en bende betrekt de bunker in Wassenaar om de handelingen zelf te >> >> leiden. >> >> >> > De superlatieven kun je momenteel op het NOS-journaal beluisteren. Het >> > Koninkrijk Holland is onderhevig aan een nooit eerder meegemaakte >> > rampspoed! Het rampjaar 2007 is aanstaande! >> Nog geen opstootjes gemeld vanuit CS Amsterdam. Gruwelen gemeld uit > diverse >> geteisterde locaties in den lande.Nood-internet-site ingesteld! > > 't Is gewoon een reclamestunt blijkt nu op teletekst pag. 109: > > ` Toevallig is vandaag in de bioscopen > in Nederland de première van de Vlaamse > succesfilm Windkracht 10.De film is > gebaseerd op de gelijknamige TROS-serie > uit de jaren negentig. > Heb intussen maar even naar de Duitse film ´Die Nacht der grossen Flut´ uit 2005 gekeken, over de watersnoodramp in Hamburg in 1962. Zeker een aanrader voor deze tijden. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be