![]() |
Multi-etnisch Vlaanderen
Beste,
Wenst u, net als uw partijgenoot, ook een multi-etnisch Vlaanderen? Citaat:
|
Van waar komt dat citaat?
|
|
Hm.
|
Ja, 't is nogal een bocht he! :lol:
U kan hier stemmen: http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=3691 |
Ik kan nog niet stemmen, maar ik zou opteren voor twee.
Multi-etnisch hoeft niet echt voor mij, Vlaanderen heeft daar ook geen nood aan. |
Uw partij vindt van wel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
zo'n bocht is het niet hoor zelfs Dewinter is niet kompleet wereldvreemd hoor, heb 'm in 2000 (dacht ik-zeker voor 2001) al eens, in een welliswaar besloten gezelschap van vnl artsen, heel pragmatisch horen verklaren dat 'uiteraard immigranten die hier nu legaal zijn en/of belg werden NIET teruggestuurd kunnen worden ... Wat Bruno Valkeniers nu zegt ligt hiermee compleet in lijn. probleem is natuurlijk dat niet iedereen de moeite neemt om de partij zelf te contacteren voor de juiste standpunten, maar ook op fora als deze, welwillende (?) fanatieke millitanten 'standpunten verkondigen als partijstandpunten' , die het helemaal niet zijn. |
Citaat:
....en dan door andere al dan niet door de ABVV betaalde anti-VB fanatici als munitie worden gebruikt... |
Citaat:
Geen enkel VB kopstuk zou zoiets en plein public, bijvoorbeeld op een congres durven zeggen. Iedereen weet dat zoiets bijzonder slecht zou vallen bij de harde kern van militanten en zelfs van kiezers... |
Citaat:
Kijk eens wat Annemans hierover zei, drie jaar geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
ineens zo geïnteresseerd Patriot, welkom ! ... of denk je abusievelijk bloed geroken te hebben ? ;-) |
Citaat:
in elk geval, wie geïnformeerd is, kan dit niet als een komplete nieuwigheid afdoen hoor, die trend bestaat al jaren (sinds Fortuyn volgens mij) |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat hier over wat kopstuk Bruno Valkeniers 'en plein public' zei!! |
Citaat:
Goed genoeg voor Patriot!? Of is het nooit genoeg? |
Een "multi-etnisch Vlaanderen" betekent een land waar verschillende grote groepen van diverse afkomst wonen. Dat is voor mij geen optie.
Wel is het altijd zo geweest en zal het altijd zo zijn dat naast een overgrote meerderheid van Vlamingen hier ook vreemdelingen verblijven. Ik neem aan dat Bruno Valkeniers dat bedoelde (ik was zelf niet aanwezig). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be