![]() |
Michael Jackson zou zich hebben bekeerd tot de islam. De 'king of pop' zou dat hebben gedaan nadat hij Louis Farrakhan, een verantwoordelijke van de Amerikaanse islamitische zwarte beweging 'Nation of Islam', opnam in zijn entourage.
"Jackson heeft zich een nieuwe persoonlijkheid, die van 'Jacko X' aangemeten", aldus de krant New York Post. De naam verwijst naar de Afro-Amerikaanse militant Malcolm X die in 1965 werd vermoord. De televisiezender Fox News heeft het op zijn internetsite over het feit dat een van Michaels broers, Jermaine Jackson, die zich in 1989 bekeerde, vorige week een 'Nation of Islam'-verantwoordelijke zou hebben aangenomen op Michaels ranch Neverland. Die man, Leonard Muhammad, zou momenteel lijfwacht zijn van 'Wacko Jacko'. Samen zouden ze geprobeerd hebben Michael Jackson te bekeren door te beweren dat enkel dit hem kon helpen bij zijn huidige moeilijkheden met de Amerikaanse justitie. De beweging 'Nation of Islam' is omstreden voor zijn opvattingen over joden en homoseksuelen. (LVR) (Belga) |
Ik vraag mij af of hij nu terug neger wil worden om zijn afkomst niet te verloochenen.
|
Of naamzuivering.
|
of omdat hij dezelfde sexuele voorkeur heeft als .... :twisted:
|
Pfft, is dat scharminkel nu echt zo véél heisa waard.
Zal er zich waarschijnlijk toch weer uitkopen. Ouders die hun kinderen daar naar sturen verdienen zelf de bak in te vliegen , zelfs al is hij geen pedofiel , wat een invloed op uw kinderen :roll: |
Ik heb zonet nog eens beat-it en smooth criminal opgelegd. En mijn conclusie is: pracht van een muzikant. Alleen te laat gestorven om een écht grote te zijn. Op tijd stoppen of sterven is soms het slimste dat een muzikant kan doen. Een écht grote kiest voor het tweede.
PS: hoort dit eigenlijk niet thuis bij koetjes en kalfjes, je kan MJ nu moeilijk politiek internationaal noemen hé. |
Na Jason X, nu ook Jackson X...
![]() |
Aangezien islam zoals vele andere sektes gewoon de religie van het niet-denken is, zou het mij niet verwonderen dat Jacko zoals vele andere mensen die op een bepaald moment in hun leven zeer labiel zijn gewoon gekozen heeft om blindelings een middeleeuwse leer te volgen, zodat hij zelf geen grenzen meer moet leggen. Alles wordt immers door Mo bepaald, zeer gemakkelijk als je psychisch in de prak ligt...
Dutch |
Heeft anders wel stijve platen gemaakt 0X
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be