Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=139)
-   -   Politie-ambtenaar van allochtone afkomst. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76427)

Luna_ 18 januari 2007 22:47

Politie-ambtenaar van allochtone afkomst.

Geachte Heer De Man,

Ik zou graag willen weten wat uw standpunt is tegenover politieagenten van vreemde origine?
Wat zal u doen als een politieagent(e) van Marokkaanse, Turkse, Afrikaanse... origine U, bv. een bevel geeft om te stoppen of uw wagen onmiddellijk moet verplaatsen, in het het zakje laat blazen, een boete geeft voor een verkeersovertreding...
Of als die agent(e) bij u thuis moet zijn voor een vaststelling allerhande, een verklaring...
Hoe kijkt u daar tegenover?

Mvg

Duupje 18 januari 2007 23:34

Wat een vraag....
Wet = wet, nietwaar ?

garfield 18 januari 2007 23:55

flik is flik hé zolang hij me in brussel en vlaanderen in het nederlands aanspreekt mag dat zelf een bosjesman zijn 8-)

bruut geweld 19 januari 2007 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luna_ (Bericht 2349761)
Geachte Heer De Man,

Ik zou graag willen weten wat uw standpunt is tegenover politieagenten van vreemde origine?

Lijkt me eveneens duidelijk :

Citaat:

onder de titel "Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst]"… Mohamed, flik: bangelijk!
… Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moetworden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden?

Citaat:

En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs?

Citaat:

Ali en Yousouf: stadsambtenaren? … Mohamed moet niet enkel de politie infiltreren, hij moet ooknog burgemeester kunnen worden.

Beschamend dat dergelijke types uitspraken durven doen over "waarden en normen ":oops:

Brandaan 19 januari 2007 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2350010)

Beschamend dat dergelijke types uitspraken durven doen over "waarden en normen ":oops:

Waar komen die citaten vandaan?

Jazeker 19 januari 2007 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2350010)

Gek dat je over "waarden en normen" kan spreken als je naam "bruut geweld" is.

bruut geweld 19 januari 2007 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2350024)
Waar komen die citaten vandaan?

Vlaams blok propaganda gazet in Antwerpen, de dato 1997

één van de vele bewijsstukken die gebruikt werden in het proces te Gent waar het VB via zijn vzw's werd veroordeeld voor het aanzetten tot rassenhaat.

Vermits De man tot de meest rabiate zijde behoort van het Vb en gezien zijn "niveau" van zijn uitspraken hier reeds te lezen op het forum zal hij deze citaten zeker niet afwijzen

Kay_ 19 januari 2007 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2350025)
Gek dat je over "waarden en normen" kan spreken als je naam "bruut geweld" is.

Raar, ik dacht dat het een forumsessie was met de heer de Man en niet met '"bruut geweld".

Ozymandias 19 januari 2007 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2350037)

Evenwel herhaald door Filip De Winter in Antwerpen in lichtjes (zeer lichtjes) andere bewoordingen, op een samenscholing der gelijkgezinden :roll:. Waar hij ook nog eens het recht aanhaalde dat juweliers hadden om overvallers af te schieten.

garfield 19 januari 2007 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2350037)

één van de vele bewijsstukken die gebruikt werden in het proces te Gent waar het VB via zijn vzw's werd veroordeeld voor het aanzetten tot rassenhaat.

Vermits De man tot de meest rabiate zijde behoort van het Vb en gezien zijn "niveau" van zijn uitspraken hier reeds te lezen op het forum zal hij deze citaten zeker niet afwijzen

FDM woont te Vilvoorde wat heeft een krantje van de antwerps afdeling met hem te maken? en wat is de relevantie van een krantje van 10 8O jaar oud :twisted:

garfield 19 januari 2007 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias (Bericht 2350549)
Evenwel herhaald door Filip De Winter in Antwerpen in lichtjes (zeer lichtjes) andere bewoordingen, op een samenscholing der gelijkgezinden :roll:. Waar hij ook nog eens het recht aanhaalde dat juweliers hadden om overvallers af te schieten.

Tuurlijk hebben die dat recht, enkel in absurdistan genieten gangsters het voorrecht van wapens leeg te schieten op de werkende zelfstandige 8-)

largo_w 19 januari 2007 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2349871)
Wat een vraag....
Wet = wet, nietwaar ?

Ja maar je vergeet dat "een kat die bevalt in een viswinkel geen visjes geeft" nietwaar...? Mag een vis een kat commanderen?:-o

Fieseler 19 januari 2007 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2350541)
Raar, ik dacht dat het een forumsessie was met de heer de Man en niet met '"bruut geweld".

raar, ik dacht dat het een forumsessie was met de heer De Man en niet met een paar door "Bruut geweld" opgedoken citaten van leden van een andere partij...

Kay_ 19 januari 2007 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2350878)
raar, ik dacht dat het een forumsessie was met de heer De Man en niet met een paar door "Bruut geweld" opgedoken citaten van leden van een andere partij...

Het zijn vragen gericht aan de heer de Man mbt tot standpunten van zijn partij.

Lincoln 19 januari 2007 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luna_ (Bericht 2349761)
Geachte Heer De Man,

Wat zal u doen als een politieagent(e) van Marokkaanse, Turkse, Afrikaanse... origine U, bv. een bevel geeft om te stoppen of uw wagen onmiddellijk moet verplaatsen, in het het zakje laat blazen, een boete geeft voor een verkeersovertreding...
Of als die agent(e) bij u thuis moet zijn voor een vaststelling allerhande, een verklaring...
Hoe kijkt u daar tegenover?

Mvg

...of een huiszoeking.:lol:

@BuRnS 19 januari 2007 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2351007)
...of een huiszoeking.:lol:

diene komt bij mij niet binnen , dat hij dan maar op een ander gaat zoeken

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be