![]() |
Politie-ambtenaar van allochtone afkomst.
Geachte Heer De Man,
Ik zou graag willen weten wat uw standpunt is tegenover politieagenten van vreemde origine? Wat zal u doen als een politieagent(e) van Marokkaanse, Turkse, Afrikaanse... origine U, bv. een bevel geeft om te stoppen of uw wagen onmiddellijk moet verplaatsen, in het het zakje laat blazen, een boete geeft voor een verkeersovertreding... Of als die agent(e) bij u thuis moet zijn voor een vaststelling allerhande, een verklaring... Hoe kijkt u daar tegenover? Mvg |
Wat een vraag....
Wet = wet, nietwaar ? |
flik is flik hé zolang hij me in brussel en vlaanderen in het nederlands aanspreekt mag dat zelf een bosjesman zijn 8-)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
één van de vele bewijsstukken die gebruikt werden in het proces te Gent waar het VB via zijn vzw's werd veroordeeld voor het aanzetten tot rassenhaat. Vermits De man tot de meest rabiate zijde behoort van het Vb en gezien zijn "niveau" van zijn uitspraken hier reeds te lezen op het forum zal hij deze citaten zeker niet afwijzen |
Citaat:
Raar, ik dacht dat het een forumsessie was met de heer de Man en niet met '"bruut geweld". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn vragen gericht aan de heer de Man mbt tot standpunten van zijn partij. |
Citaat:
|
Citaat:
diene komt bij mij niet binnen , dat hij dan maar op een ander gaat zoeken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be