![]() |
Draad downloaden
Is het niet mogelijk om een optie te te voegen om een gehele draad te downloaden als een tekstfile, of evt rtf of PDF? Zie bijvoorbeeld hier.
Dit zou wel een handige optie zijn, vooral dan in grotere draden als men wil zoeken, men kan dan gaan zoeken in de tekstfile en heeft veel meer overzicht... |
Zoeken binnen een onderwerp kan perfect door bovenaan rechts in de draad op "Zoeken in deze discussie" te klikken.
Een optie toevoegen om een ganse thread te downloaden zou te belastend zijn bij een uitgebreide thread. |
Ik vind het wel een goed voorstel.
Wat bedoelt u met te belastend? |
Vermits die bestanden live zullen moeten worden gegenereerd zal dat toch wel wat geheugen inpalmen als er zo een selectie moet plaatsvinden bij een thread van pakweg tienduizend berichten.
Dat bestand zal niet in drie seconden gegenereerd zijn. Het is ook voor een reden dat er geen duizend berichten per pagina worden weergegeven. Mvg Pieter Vandoorne |
Aah ja, inderdaad.
@Exodus: U kunt misschien wel mensen aannemen om uit een topic zo'n bestand te distilleren ;) |
Ik denk dat het redelijk makkelijk moet zijn om een programma te schrijven die op zen gemak een draad download door alle pagina's van die draad af te halen.... misschien bestaat zo'n tooltje wel al, alhoewel ik niet weet ofdat gesmaakt zou worden door de moderators... het is in principe niet tegen te houden.
|
eum moderator, kweeni hoor maar dat is gewoon tekst.. converteer dat en filter figuren eruit (dus naar het meest eenvoudige opmaakvrije tekstbestandtype, txt dacht ik toch hé).
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be