Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=139)
-   -   Loopbaan/normale dag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76487)

Kay_ 19 januari 2007 14:07

Loopbaan/normale dag

Meneer de Man.Deze draad bestaat uit twee simpele vragen.

Ik had graag iets geweten over u politieke loopbaan, hoe bent u tot volksvertegenwoordiger bij het VB geraakt?

Wat doet een volksvertegenwoordiger als u op een werkdag?

Filip De Man 19 januari 2007 15:02

Ik ben twintig jaar geleden begonnen met pamfletten bussen en affiches plakken, na een paar jaar werd ik eerst secretaris en daarna voorzitter van het VB in BHV. In 1991 surfte deze jongen de Kamer in.

Een werkdag begint om 8 uur, richting Parlement, post en mails een uur, pers een uur, commissies/plenaire in de Kamer, hopen lees- en schrijfwerk, rond 18 uur naar huis, meestal nog een verplichting om 20 uur (gemeenteraadscommissie, gemeenteraad, afdelingsbestuur, regiobestuur, spreekbeurt...).

Noot: het is uw politieke loopbaan, Kei.

Kay_ 19 januari 2007 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2351272)

Noot: het is uw politieke loopbaan, Kei.

Meneer de Man, iedereen maakt fouten en ik maak ook fouten, mede doordat ik terwijl bezig ben met een werkje te schrijven.
Daarom moet u mij er nog niet op wijzen.
Het gaat zelfs tegen de forumregels in.

Om nog maar te zwijgen van uw eigen dichterlijke vrijheden als Ward De Bever en linkse zeveraars.

MVG

IlluSionS667 19 januari 2007 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2351295)

Het is inderdaad een ongeschreven regel dat men op internetforums anderen niet op hun schrijffouten wijst, maar desalniettemin gebeurt het toch wel vaak wanneer men een steek wilt geven of men geen argumenten meer heeft ;-)

Kay_ 19 januari 2007 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 (Bericht 2351558)
Het is inderdaad een ongeschreven regel dat men op internetforums anderen niet op hun schrijffouten wijst, maar desalniettemin gebeurt het toch wel vaak wanneer men een steek wilt geven of men geen argumenten meer heeft ;-)

Ik dacht zelfs dat het een geschreven was, verder verwacht ik zulke dingen wel van een poster niet van een volksvertegenwoordiger.

Ik vind het des te meer erg omdat ik gewoonlijk zelf op zulke fouten let als communicatie-student. Haast en spoed.... :-)

IlluSionS667 19 januari 2007 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2351565)
Ik dacht zelfs dat het een geschreven was, verder verwacht ik zulke dingen wel van een poster niet van een volksvertegenwoordiger.

Ik kan mij voorstellen dat hij als volksvertegenwoordiger niet op de hoogte is van de regels die gelden op internetforums en dat hij als Vlaams-nationalist maar al te snel geïrriteerd is door een spellingsfout. Erg kwalijk kun je hem dat dus niet nemen ;-)

Kay_ 19 januari 2007 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 (Bericht 2352130)
Ik kan mij voorstellen dat hij als volksvertegenwoordiger niet op de hoogte is van de regels die gelden op internetforums en dat hij als Vlaams-nationalist maar al te snel geïrriteerd is door een spellingsfout. Erg kwalijk kun je hem dat dus niet nemen ;-)

Toch wel, van een volksvertegenwoordiger verwacht ik zulke dingen niet.

Brandaan 19 januari 2007 19:25

Citaat:

Meneer de Man, iedereen maakt fouten en ik maak ook fouten, mede doordat ik terwijl bezig ben met een werkje te schrijven.

Om nog maar te zwijgen van uw eigen dichterlijke vrijheden als Ward De Bever en linkse zeveraars.

MVG

Niet zo zagen; u heeft antwoord gekregen op uw vraag.

Kay_ 19 januari 2007 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2352168)
Niet zo zagen; u heeft antwoord gekregen op uw vraag.

Ik zaag niet, als de heer de Man zich niet eens kan gedragen in een thread die helemaal niet kritisch is...

MaXiMuS 19 januari 2007 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2352410)
Ik zaag niet, als de heer de Man zich niet eens kan gedragen in een thread die helemaal niet kritisch is...

Ik zou zeggen: het is een ongeschreven regel dat forummers niet mogen zagen als ze hun moedertaal niet kennen. Bij deze heeft u in deze topic alleen al 5 x deze regel gebroken.

proficiat.

Kay_ 20 januari 2007 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 2352798)
Ik zou zeggen: het is een ongeschreven regel dat forummers niet mogen zagen als ze hun moedertaal niet kennen. Bij deze heeft u in deze topic alleen al 5 x deze regel gebroken.

proficiat.

En nu 6 keer, ik ken mijn moedertaal wel :lol:

MaXiMuS 20 januari 2007 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2353500)
En nu 6 keer, ik ken mijn moedertaal wel :lol:

Haha ha.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2351044)
Meneer de Man.

Een komma ware juist geweest.

Citaat:

Ik had graag iets geweten over u politieke loopbaan
uw

Citaat:

hoe bent u tot volksvertegenwoordiger bij het VB geraakt?
Denkt u nu werkelijk dat dit een correcte zin is??

Citaat:

Ik ken niet echt superveel af van de dichtkunst, maar "Ward De Bever" en "linkse zeveraars" lijken mij geen vrijheden, zelfs geen dichterlijke.

En dit zijn dan nog maar enkel uw eerste drie posts. Een zesjarige heeft meer taalgevoel in zijn kleine pink dan u na pakweg 20 jaar in uw hele vege lijf.

Fieseler 20 januari 2007 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2351565)

Ik vind het des te meer erg omdat ik gewoonlijk zelf op zulke fouten let als communicatie-student. Haast en spoed.... :-)

meer erg = erger

tot uw dienst meneer de communicatiewetenschapper..;-)

Kay_ 20 januari 2007 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2353615)
meer erg = erger

tot uw dienst meneer de communicatiewetenschapper..;-)

Tis uw ien dank afgenoomen. :lol:

Misschien mag je mijn werkje over de kiesdrempel eens nalezen van mij. ;-)

Ps: ik zal nog eens een easy vraagje stellen, hoor :evil: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be