![]() |
Loopbaan/normale dag
Meneer de Man.Deze draad bestaat uit twee simpele vragen.
Ik had graag iets geweten over u politieke loopbaan, hoe bent u tot volksvertegenwoordiger bij het VB geraakt? Wat doet een volksvertegenwoordiger als u op een werkdag? |
Ik ben twintig jaar geleden begonnen met pamfletten bussen en affiches plakken, na een paar jaar werd ik eerst secretaris en daarna voorzitter van het VB in BHV. In 1991 surfte deze jongen de Kamer in.
Een werkdag begint om 8 uur, richting Parlement, post en mails een uur, pers een uur, commissies/plenaire in de Kamer, hopen lees- en schrijfwerk, rond 18 uur naar huis, meestal nog een verplichting om 20 uur (gemeenteraadscommissie, gemeenteraad, afdelingsbestuur, regiobestuur, spreekbeurt...). Noot: het is uw politieke loopbaan, Kei. |
Citaat:
Meneer de Man, iedereen maakt fouten en ik maak ook fouten, mede doordat ik terwijl bezig ben met een werkje te schrijven. Daarom moet u mij er nog niet op wijzen. Het gaat zelfs tegen de forumregels in. Om nog maar te zwijgen van uw eigen dichterlijke vrijheden als Ward De Bever en linkse zeveraars. MVG |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht zelfs dat het een geschreven was, verder verwacht ik zulke dingen wel van een poster niet van een volksvertegenwoordiger. Ik vind het des te meer erg omdat ik gewoonlijk zelf op zulke fouten let als communicatie-student. Haast en spoed.... :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Toch wel, van een volksvertegenwoordiger verwacht ik zulke dingen niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zeggen: het is een ongeschreven regel dat forummers niet mogen zagen als ze hun moedertaal niet kennen. Bij deze heeft u in deze topic alleen al 5 x deze regel gebroken. proficiat. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dit zijn dan nog maar enkel uw eerste drie posts. Een zesjarige heeft meer taalgevoel in zijn kleine pink dan u na pakweg 20 jaar in uw hele vege lijf. |
Citaat:
tot uw dienst meneer de communicatiewetenschapper..;-) |
Citaat:
Tis uw ien dank afgenoomen. :lol: Misschien mag je mijn werkje over de kiesdrempel eens nalezen van mij. ;-) Ps: ik zal nog eens een easy vraagje stellen, hoor :evil: :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be