![]() |
Is het VB eigenlijk vóór de splitsing B-H-V?
Aangezien bij de splitsing van de BH van V een naar schatting 100.000 Franstaligen niet meer op een Waalse lijst gaan kunnen stemmen is de kans reëel dat het VB gaat verliezen (minder gaat winnen) in vergelijking met de andere Vlaamse politieke partijen.
Daarom de vraag dus Dank bij voorbaat |
U hebt gelijk: de twee zetels die nu door de Franstaligen ingepalmd worden, zouden niet noodzakelijk naar het VB gaan.
Dat is evenwel geen reden om PS, FDF etc. voort te laten stoken in Vlaams-Brabant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat lijkt me duidelijk, zijn laatste zin lezend:
"Dat is evenwel geen reden om PS, FDF etc. voort te laten stoken in Vlaams-Brabant." Voor de splitsing dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet moeilijk doen, kameraad 2004gun. Mij lijkt het uit zijn antwoord overduidelijk dat hij VOOR de splitsing is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
iK vrees dattem nimeer zal antwoorden
zen sessie is verlopen 21 januarie 2007 is gepasseerd |
Citaat:
|
Als er één of andere betoging is voor die splitsing moet je eens gaan kijken. De Vlaams Belangers staan daar in de frontlijn, helemaal vooraan. Voor de splitsing dus.
Paulus. |
Citaat:
Als ze vragen waarom, krijgen ze als antwoord "daarom". |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Wanneer men uitgaat van het aantal verkozenen is het VB zwak vertegenwoordigd op de B-H-V betogingen (ik heb het liever zo). De reden waarom ik de vraag blijf herhalen is omdat ik persoonlijk weet dat de splitsing niet hoog op de agenda staat van de VB top. Pas op, ze zijn niet tegen, maar het moet niet echt vandaag gebeuren, liever niet zelf. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wil u gerust stellen nog slechts een paar weken geleden heeft het Vb de splitsing van b-h-v etrug opd e agenda probern te zetten ind e senaat. Datw er dweggestemd door de correcten. Het Vb wil en zal altijd die splitsing stemmen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be