Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Over accounts en gebruik (uit de forumsessies) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76546)

evilbu 19 januari 2007 13:33

Geen antwoord? Beetje jammer.

Patriot! 19 januari 2007 13:40

Onze voorzitter is advocaat, evilbu. Naast zijn taken als nationaal politicus heeft hij dus ook nog een drukke job. Geef hem dus wat tijd.

evilbu 19 januari 2007 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2350934)
Onze voorzitter is advocaat, evilbu. Naast zijn taken als nationaal politicus heeft hij dus ook nog een drukke job. Geef hem dus wat tijd.

Hij heeft anders wel genoeg tijd. Deze forumsessies zijn een beetje raar want als hij echt Hans1 is, is het hier een lange doorlopende forumsessie met hem.

largo_w 19 januari 2007 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2350939)
Hij heeft anders wel genoeg tijd. Deze forumsessies zijn een beetje raar want als hij echt Hans1 is, is het hier een lange doorlopende forumsessie met hem.

Is hij hans1?????:-o :-o
WOW!
damn!

:?

klinkt nogtans anders...
goh...ontgoocheling!

evilbu 19 januari 2007 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 2350975)
Is hij hans1?????:-o :-o
WOW!
damn!

:?

klinkt nogtans anders...
goh...ontgoocheling!

Wij zijn daar niet zeker van. Ik heb in elk geval nog geen andere partijvoorzitters gezien die de hele tijd op een forum zitten.

largo_w 19 januari 2007 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2350995)
Wij zijn daar niet zeker van. Ik heb in elk geval nog geen andere partijvoorzitters gezien die de hele tijd op een forum zitten.

Maar nee die Hans1 antwoord op een andere manier en is veel kinderachtiger...
Ik geloof er niet in... Nu als dat toch blijkt blijf ik hier in het vervolg weg dan weet ik genoeg...

Gun 19 januari 2007 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 2351004)
Maar nee die Hans1 antwoord op een andere manier en is veel kinderachtiger...
Ik geloof er niet in... Nu als dat toch blijkt blijf ik hier in het vervolg weg dan weet ik genoeg...

En toch is het zo;-)

lombas 19 januari 2007 13:58

Hans1 is wel degelijk dezelfde.

largo_w 19 januari 2007 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2351008)
En toch is het zo;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2351010)
Hans1 is wel degelijk dezelfde.

wat een ontgoocheling 8O ...

tsjah...

bedankt om het te melden ik begon die man nog serieus te nemen ook...:?

Patriot! 19 januari 2007 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2350995)

Hans1 is inderdaad niet (alleen) Hans Van de Cauter. Account Hans1 werd wel aangemaakt door Hans, maar wordt intussen gebruikt door meerdere Belgischgezinde BUBleden zonder andere account. Dat is ook maar logisch, aangezien een drukbezet advocaat en partijvoorzitter niet altijd tijd heeft. Zo wordt continuiteit verzekerd. ;)

lombas 19 januari 2007 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2351213)
Hans1 is inderdaad niet (alleen) Hans Van de Cauter. Account Hans1 werd wel aangemaakt door Hans, maar wordt intussen gebruikt door meerdere Belgischgezinde BUBleden zonder andere account. Dat is ook maar logisch, aangezien een drukbezet advocaat en partijvoorzitter niet altijd tijd heeft. Zo wordt continuiteit verzekerd. ;)

Maak dat de kat wijs, Bob.

largo_w 19 januari 2007 14:50

Citaat:

Tsjah zulk een lage praktijken eren niemand!
Een forum volspammen en zich dan nog voordoen als serieus iemand...tsjah.
au revoir gerard!

Gun 19 januari 2007 14:55

Citaat:

Politiek heel correct:?

evilbu 19 januari 2007 14:56

Citaat:

En wie (ben jij)/(zijn jullie) dan, Patriot? Waar houdt de onzekerheid op ?8O

Patriot! 19 januari 2007 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2351262)
En wie (ben jij)/(zijn jullie) dan, Patriot? Waar houdt de onzekerheid op ?8O

Ik ben Bob Vangeel, nationaal ondervoorzitter BUB en student 3e Bachelor Communicatiewetenschappen; al vijf jaar op dit forum actief. ;)

evilbu 19 januari 2007 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2351305)
Ik ben Bob Vangeel, nationaal ondervoorzitter BUB en student 3e Bachelor Communicatiewetenschappen; al vijf jaar op dit forum actief. ;)

Uh, ben jij ook al vijf jaar ondervoorzitter? Of ben je ouder dan je medestudenten?8O

Gun 19 januari 2007 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2351305)

BOB bij de BUB:lol:

Patriot! 19 januari 2007 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2351311)
Uh, ben jij ook al vijf jaar ondervoorzitter? Of ben je ouder dan je medestudenten?8O

Nee, ik ben nog maar een half jaar ondervoorzitter. ;-) Daarvoor was ik een tijdje actieleider van de partij.

Ik werd op 11 september jongstleden 20 jaar, dus ik zit nog mooi op schema wat studies betreft :-)

Thomas- 19 januari 2007 15:13

Waarom zouden meerdere mensen het account van Hans gebruiken, dat houd toch geen steek :? Een nieuw account maken duurt slechts een tweetal minuten en kost niets.

Moest dit waar zijn, wat ik ten sterkste betwijfel, dan veroorzaak je daar enkel verwarring mee aangezien iedere BUBber over bepaalde zaken waarschijnlijk wel een licht andere mening heeft.

Patriot! 19 januari 2007 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2351333)
Waarom zouden meerdere mensen het account van Hans gebruiken, dat houd toch geen steek :? Een nieuw account maken duurt slechts een tweetal minuten en kost niets.

Doordat de partijvoorzitter - of toch zijn medewerkers - steeds aanwezig is creeer je een sfeer van continuiteit, en dat schept vertrouwen. Maar wees gerust "Hans Van de Cauter" is enkel en alleen de man himself ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be