![]() |
Sexuele aantrekkingskracht
Sexuele aantrekkingskracht wat is het voor u? Waarvoor smelt je helemaal weg en wat is het eerste wat je aantrekkelijk vindt?
...people liefst niet te sleezy |
![]() |
uitstraling
|
Citaat:
|
Ik smelt weg voor drank. En depressies. En erbarmelijke omstandigheden. En ruzies. En voor stille autoritten. En voor domme groepsmomenten. En voor elkaar verveeld aankijken bij een pizza in pyjama en een stomme film. En voor gepruilde lippen. En voor exáct het juiste muziekje dat plots begint te spelen. En voor de sonnetten van Petrarca of de Vier Brieven van Pope of drie uur 's nachts. Of voor Borchert om twee uur met een goede fles Cava aan de Schelde. En voor Zuid-Afrikaanse chardonnay op het terras.
|
Citaat:
Veel: kleding, lach, intelligentie, schoonheid,... Niet zo eenzijdig te beantwoorden hoor... |
Maar vooral toch voor luchthavens, en vliegtuigen. Amai.
|
Citaat:
|
een lieve lach, mooie ogen.
|
Citaat:
|
Serieus, er heerst enorm veel aantrekkingskracht in luchthavens.
|
Het 'mysterieuze' en blauwe ogen
|
Citaat:
Wat doe je dan op zo een momenten?:lol: |
Citaat:
Overigens val ik quasi nooit voor een uiterlijk, ik val eender voor een karakter (en een man met humor, dat is onontbeerlijk!) |
Citaat:
|
Citaat:
Dus, er was eens een Amerikaan, een Rus en een Duitser, en ... |
Citaat:
|
Maar dus, eigenlijk, om een antwoord te geven op de vraag. Ik leid seksuele aantrekkingskracht minder af van de persoon tegenover wie je je aangetrokken voelt dan van de situatie waarin beiden zich bevinden.
|
Citaat:
|
Glimlach. Kuiltjes in de wangen. Fonkeling in de blik. Een klein buikje. En als iemand me kan vertellen wat de naam is van die twee kuiltjes in de onderrug die soms voorkomen, dan mag ie dat steeds doen, want dat is ook verdomd sexy.
En geen enkel vliegtuig kan tippen aan de oud-wereldse klasse die een zeppelin uitstraalt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be