Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Intelligent... heel intelligent. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76577)

Jazeker 19 januari 2007 22:04

Intelligent... heel intelligent.

Citaat:

Passagiers opgepakt na valse bommelding op EasyJet-vlucht

(Belga) De Nederlandse politie heeft donderdagavond op Schiphol twee Britse passagiers opgepakt, nadat een van hen een valse bommelding had gedaan aan boord van een EasyJet-vlucht. Een politiewoordvoerder zegt vrijdag dat de Brit de bommelding vermoedelijk deed uit frustratie over de vertraging.
Het incident gebeurde toen het toestel op Schiphol klaarstond voor een vlucht naar Londen. De politie arresteerde de twee Britten en ontruimde het vliegtuig. Uiteindelijk bleken de mannen geen explosieven bij zich te hebben. Uit voorzorg zijn zowel de bagage als het hele vliegtuig met honden doorzocht op explosieven. Ook de passagiers werden opnieuw gecontroleerd. Een politiewoordvoerder benadrukte dat passagiers die zich aan valse bommeldingen schuldig maken, hard zullen worden aangepakt.
Willen die nu echt op Guantanamo eindigen? 8O

lombas 19 januari 2007 22:08

De eerste die zoiets lapt met een vlucht waar ik op zit, lever ik persoonlijk af in Guantanamo.

Praetorian 19 januari 2007 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2352635)
De eerste die zoiets lapt met een vlucht waar ik op zit, lever ik persoonlijk af in Guantanamo.

:twisted:

nubian 19 januari 2007 22:51

Gepaste straf zou zijn: een hele dag naar 'familie' kijken op vtm of herhaling van HT&D

Uh-Huh 19 januari 2007 22:53

Tss "straffen, straffen".. sommige mensen hebben gewoon geen enkel gevoel voor humor. :roll:

Paracelsus 20 januari 2007 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2352737)
Gepaste straf zou zijn: een hele dag naar 'familie' kijken op vtm of herhaling van HT&D

8O8O8O8O Ik wist dat men in Pruisen nog tot 1848 mensen in 't openbaar geradbraakt heeft, maar zo'n onmenselijkheden hadden zelfs zij nooit kunnen toepassen! Ivan IV Grozny lijkt wel Plons de gekke kikker vergeleken met u!

nubian 20 januari 2007 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 2353070)
8O8O8O8O Ik wist dat men in Pruisen nog tot 1848 mensen in 't openbaar geradbraakt heeft, maar zo'n onmenselijkheden hadden zelfs zij nooit kunnen toepassen! Ivan IV Grozny lijkt wel Plons de gekke kikker vergeleken met u!

Hoezo??? Ik toon hier mijn goede nederig aardt.

Jazeker 20 januari 2007 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2352747)
Tss "straffen, straffen".. sommige mensen hebben gewoon geen enkel gevoel voor humor. :roll:

Er gelden gewoon de strengste maatregelen op een machine die mensen tegen een enorme snelheid in de lucht neemt en die honderden mensen tegelijk kan doden op een minder prettige manier. Het gaat niet om straffen, het gaat om veiligheid op zulk transpotmiddel. Wij hebben 9/11 niet uitgevonden hoor. Zonder dat was al die paniek er niet.

Paracelsus 20 januari 2007 01:27

HT & D is duidelijk in strijd met de Conventie van Genève! Laat ons hopen dat deze zwarte bladzijde voorgoed omgedraaid is.

Jazeker 20 januari 2007 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus (Bericht 2353110)
HT & D is duidelijk in strijd met de Conventie van Genève! Laat ons hopen dat deze zwarte bladzijde voorgoed omgedraaid is.

Gezien wat gebeurd is op 9/11 kan je nooit oplettend genoeg zijn.

nubian 20 januari 2007 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2353109)
Er gelden gewoon de strengste maatregelen op een machine die mensen tegen een enorme snelheid in de lucht neemt en die honderden mensen tegelijk kan doden op een minder prettige manier. Het gaat niet om straffen, het gaat om veiligheid op zulk transpotmiddel. Wij hebben 9/11 niet uitgevonden hoor. Zonder dat was al die paniek er niet.

Dees is erover,wat wil je hiermee insinueren?

Jazeker 20 januari 2007 01:34

Jazeker 20 januari 2007 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2353112)
Dees is erover,wat wil je hiermee insinueren?

Ik insinueer daarmee niets. Ik zeg dat wij 9/11 niet hebben uitgevonden. Dat het probleem komt van buiten de westerse wereld. Waar de oorzaken liggen en dergelijke, daar kan je in andere katernen van dit forum over discussieren.

nubian 20 januari 2007 01:38

Anyway had ht al gelezen en verschiet toch van u kittykat 8O

Uh-Huh 20 januari 2007 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2353109)

Dit is K&K dus ik heb hier echt geen preek nodig van papa Jazeker.. Als je niet kan verdragen wat ik schrijf, lees het dan niet.

Btw, natuurlijk zou ik zo'n een bommelding op het vliegtuig nooit grappig vinden. Mijn opmerking was een beetje sarcastisch bedoeld maar dat is je, zoals gewoonlijk, ontgaan.

Uh-Huh 20 januari 2007 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2353137)
Anyway had ht al gelezen en verschiet toch van u kittykat 8O

Ik niet.

Uh-Huh 20 januari 2007 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2353134)
Ik insinueer daarmee niets. Ik zeg dat wij 9/11 niet hebben uitgevonden. Dat het probleem komt van buiten de westerse wereld. Waar de oorzaken liggen en dergelijke, daar kan je in andere katernen van dit forum over discussieren.

Steek 9/11 maar in je reet.. want voor zover ik weet ben ik nooit buiten de westerse wereld geweest, tenzij voor een vakantie zoals zovele andere westerlingen.

Jazeker 20 januari 2007 01:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2353149)
Steek 9/11 maar in je reet.. want voor zover ik weet ben ik nooit buiten de westerse wereld geweest, tenzij voor een vakantie zoals zovele andere westerlingen.

Ik steek op je aanraden 9/11 in mijn reet. Is er daarom minder reden om waakzaam te zijn op vluchten?

Uh-Huh 20 januari 2007 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2353173)
Ik steek op je aanraden 9/11 in mijn reet. Is er daarom minder reden om waakzaam te zijn op vluchten?

Waar heb ik beweerd dat je minder waakzaam moet zijn op vluchten?

Jazeker 20 januari 2007 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2353186)
Waar heb ik beweerd dat je minder waakzaam moet zijn op vluchten?

Herlees eens wat ik schreef. Wat is je probleem daarmee?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be