![]() |
dronken...
ik wou echt echt echt gebruik maken van die andere thread over dronken posts, maar ik on hem niet vinfen! dus dan maar zo ;) zelf met zoekmachine kon ik hem niet finden dus dan maar zo :D
het laatste biertje was een afligem in ieder geval... en ik had sinds 2 uur niks meer geteen! |
Allée...
http://courses.csusm.edu/grmn101hs/L...br%e4uhaus.mp3 Citaat:
|
Citaat:
alleszins was t niet te pruimen, i fucking hate bier uit blik... maja... ztudenten en azo gek kent het! |
dwaze margi's
|
Citaat:
Ik raak dat spul met een lange stok niet aan. Liever een centje meer voor een deftige pint of trappist, daar geniet je tenminste van. |
Citaat:
cara pis? ik ben mijn leven nog niet moe. maja, ik heb dus na exquise wijn bij mij thuis nog wa bocht dat men bier pleegt te noemen, uit blik dan nog wel zitten drinken bij gebrek aan keuze. ja die internationale studentendinges trekken op gene fluit. het enige dat ge kunt doen is bier drinken en geile poolse wijven binnendoen. |
Poolse meisjes zijn zalig.
Ah, die tijd op de Wawel. |
Tja je hebt er blijkbaar nog veel die niet weten dat den oorlog al voorbij is, en dan zie je ze hun ersatz-bier hamsteren ieder weekend.
Geile poolse wijven hé :P In Gent zit er blijkbaar heel wat schoon vrouwvolk uit het Oosten, dankzij erasmus. |
Ikke nog geen enkele keer zat dit jaar. 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
Viel me gewoon op bij het lezen van deze hoogstinteressante thread. :-P |
Gesmokkelde 12jarige Havana Club uit Cuba. Dat met een slaapkuur... Hum inspirerend ..
|
Citaat:
![]() |
1 Bijlage(n)
Talking to me? :)
(real time) |
Nee hoor, ,na vele testen bleek dat de sigaren te koop bij de peso (nationale) winkels weinig verschil bieden dan de 'elite'sigaren. En toeval wil dat de meeste daarvan high qualitiy zijn ;)
|
Citaat:
;-) Kan je eentje missen voor een kameraad? :-P |
Er is iets vreemd aan de hand met die foto.. Iets.. buitenaards. 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be