![]() |
gezijtzat of gezijtetnie
Tis duidelijk, we moeten er geen doekjes om winden. Of ge zijt zat. Of ge zijt het niet.
ik ben zat voo alle duildelijkheid |
oei, da moest een peiling worden.
allez: ge kunt dus nie meer stemmen, maar ge weet het -gezijtzat -ofgezijthetniet ipv te stemmen (hetgeen dus niet meer kan om technisch-alcoholische redenen) kunt ge wel uw mening geven, allez, uw toestand |
kben zo nuchter als een paard
|
Citaat:
kzou zeggen: drinkt er enen op maja dat kan natuurlij kde beodoeling niet zijn! |
1 Bijlage(n)
|
Politieke sociologie aan het leren. Niet zat dus. :?
|
Pff, dag reizen voor de boeg, ik heb nu even geen tijd om zat te zijn.
|
niet zat nu
maar de dag is nog jong |
Nu niet. Straks wel. Nah...
|
ik drink geen alcolholische dranken en zat worden van alleen maar likeur bonbons is een beetje moeilijk
|
Ik zou zeggen kom eens mee naar Hasselt de 9ste februari om met Da blacky een goei pint te drinken (ge moet hem er wel eerst een trakteren
voor zijne nieuwjaar) : Café Het Hemelrijk in de Hemelrijkstraat (Zie overeenkomstige draad op K&K) |
Ik ben nuchter in zatte toestand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zat of niet zat?
Was de café een tweede thuis in een ver verleden? Ja! Ik raak al jaar- en dag geen alcohol meer aan. Toch denk ik soms wel eens terug aan de tijden dat ik onder het luid zingen van Gregoriaanse liederen huiswaarts keerde tot groot jolijt van buurtbewoners. Soms denk ik nog wel eens terug aan die tijd, een tijd die nooit meer terug zal komen. Van de groep 'vrienden' tooghangers & wereldverbeteraars(wereldverbeteraressen?¿) schieten er echt niet véél meer over daar de anderen reeds naar de eeuwige jachtvelden vertrokken zijn. Anekdote's uit die tijden: Als je de moeder mee naar huis neemt in plaats van de dochter dan ben je echt wel goed bezopen hoor. :rofl: Kwam er in dat verre verleden iemand naast mij zitten en die zei: U weet toch dat elke keer dat je zo bezopen bent er een massa hersencellen afbreken?? Ik bekeek de man en zei beleefd: no problem, ik ben enorm verstandig geboren. Je moet toch iets zeggen hé. :-o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be