Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   "Bediende Van Het Jaar" en "Kluns Van Het Jaa (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7660)

Babeth 20 december 2003 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gazet van Antwerpen
20/12 Bankoverval met hoog Monty Python-gehalte
Tweemaal pech voor een jonge, 20-jarige Spaanse bankovervaller: zijn overval mislukte én hij staat in heel Iberië geboekt als de "domste bankrover ooit".

Aan de loketbediende van de bank in Palma de Mallorca die hij aan het overvallen was, toonde de jonge, maar niet veelbelovende boef met het pistool in de hand zijn identiteitskaart. Dat bleek, volgens de bediende, nodig omdat de overvaller had beslist zijn kersverse buit -100 miljoen euro!!- per direct op zijn rekening te zetten. Kwestie van interest, nietwaar.
Na van de ondanks zijn angst behoorlijk vriendelijke bediende een ontvangstbewijs voor de overschrijving te hebben ontvangen, verliet de boef (goed-)gemutst de bank. Naar verluidt was hij hogelijk verbaasd dat de politie hem vlak na de vlekkeloze overval reeds kon klissen.

Ik vermoed dat er op dit moment een zekere bankbediende tot "Beste Werknemer Van Het Jaar" zal worden verkozen. Waarschijnlijk zal hij ook wel een "Kerstbonuske" krijgen. Allee, ik vind dat dat toch moet gebeuren.

Pelgrim 20 december 2003 15:05

:lol:

Zo lost men ook de criminaliteit op se!

Vlaamse Leeuw 20 december 2003 21:44

Dat is wel een heel domme boef.

thePiano 21 december 2003 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gazet van Antwerpen
20/12 Bankoverval met hoog Monty Python-gehalte
Tweemaal pech voor een jonge, 20-jarige Spaanse bankovervaller: zijn overval mislukte én hij staat in heel Iberië geboekt als de "domste bankrover ooit".

Aan de loketbediende van de bank in Palma de Mallorca die hij aan het overvallen was, toonde de jonge, maar niet veelbelovende boef met het pistool in de hand zijn identiteitskaart. Dat bleek, volgens de bediende, nodig omdat de overvaller had beslist zijn kersverse buit -100 miljoen euro!!- per direct op zijn rekening te zetten. Kwestie van interest, nietwaar.
Na van de ondanks zijn angst behoorlijk vriendelijke bediende een ontvangstbewijs voor de overschrijving te hebben ontvangen, verliet de boef (goed-)gemutst de bank. Naar verluidt was hij hogelijk verbaasd dat de politie hem vlak na de vlekkeloze overval reeds kon klissen.

Ik vermoed dat er op dit moment een zekere bankbediende tot "Beste Werknemer Van Het Jaar" zal worden verkozen. Waarschijnlijk zal hij ook wel een "Kerstbonuske" krijgen. Allee, ik vind dat dat toch moet gebeuren.

Dat moet vast en zeker wel nen Blokker of nen Frieter zijn geweest :P

Spelev 22 december 2003 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dat moet vast en zeker wel nen Blokker of nen Frieter zijn geweest :P

Gif it a rest.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be