![]() |
Gaat u verstandig om met alcohol
Nu we Kaffer kwijt zijn omdat hij teveel dronk deze enquete.
Ga je verstandig om met alcohol, waarom drink je, wanneer drink je en welke dranken enzoverder, persoonlijk drink ik af een toe een glas porto |
in vinum veritas
|
Mooie discussie,ik zal hier later nog eens op antwoorden ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga nu verstandig om met alcohol, en ben nooit "zat".
Als Armadel komt, wordt er wel eens wat dieper in het glas gekeken, maar ja, echt zoals vroeger wordt het toch niet meer. |
(pssssssssss.............. vandaag verjaar ik dus ... lol )
|
Af en toe een drankje. Maar nooit overdreven.
|
Wijn (rood, wit, schuim, bubbels), porto, sherry, cocktails van allerlei slag.
Ik ben nog nooit dronken geweest, en ook geen plannen om het ooit te worden. Al lees ik geregeld wel Modern Drunkard Magazine :p. “Gin is a morose widow. Tequila is the supple mistress with the cojones to attend the funeral. Pour me some mistress.” Scott Q. after being offered a gin and tonic at the Firehouse Bar. |
In mijn jonge jaren, vaak overdreven, vaak 's anderendaags gedacht: nooit meer, amai zo'n houten kop ...
Echter: nooit ofte nooit teveel gedronken en dan auto rijden Nu: de weegschaal is diktatoriaal, ieder glas wordt genadeloos gededekteerd en zwaar afgestraft. Wat is vrijheid toch relatief. |
Ja, Trippel van Westmalle = Verstandig omgaan met alcohol.
|
Soms moeilijk om er consequent mee om te gaan tijden uw studentenjaren, lukt meestal wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die avatar is dan toch een foto van jezelf !! Zoveel was al duidelijk uit jouw inzendingen uiteraard. |
Citaat:
|
Vroeger begon ik maar als ik dronken was...
|
Ik zweef zo een beetje rond de gezondsheidslimiet van 21 glazen per week.
|
Ik drink ni graag.
|
Citaat:
|
Maar zo saai. Zo vreselijk veilig en seniel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be