![]() |
Samenwerking met Nederland
Geachte heer Vandenhove,
Steve Stevaert heeft meegeschreven met het nederlandse PvdA-programma, iedereen kent de uitspraken van Tobback over de historische vergissing van 1830 en uzelf bent prominent spreker geweest op een congres over het Vlaams-Nederlands cultureel verdrag. Hoe ziet u in de toekomst de samenwerking met Nederland? Bent u voor een verdergaande Benelux, eventueel leidend tot wat we voor het gemak 'Verenigde Nederlanden" noemen? Vindt u dat we daardoor tesamen een steviger stem kunnen hebben in de EU? En dichter bij huis: Gaat u de samenwerking met de PvdA continueren of eventueel zelfs verder uitbreiden? Komt Wouter Bos jullie nog helpen met de komende verkiezingen? |
Citaat:
Persoonlijk ben ik voorstander van een verdere samenwerking in Benelux-verband in het algemeen en met Nederland in het bijzonder. Dit geldt ook voor de samenwerking sp.a - PVDA. Zelf bereid ik in dit verband bijvoorbeeld een aantal initiatieven rond het thema veiligheid voor. Of Wouter Bos in de campagne zal opduiken, zullen de 'marketing-jongens' nog wel uitmaken. Met vriendelijke groeten Ludwig Vandenhove |
Citaat:
|
Citaat:
Beste Zover zie ik het niet komen. Ik zie het eerder op meer vrijblijvende basis en functioneel, bijvoorbeeld rond bepaalde dossiers. Met vriendelijke groeten Ludwig Vandenhove |
Citaat:
Jammer, ik had op meer gehoopt. Ik troost me met de gedachte aan de eerste zin van uw vorige bericht. Citaat:
|
Citaat:
Laten we eerst functioneel en efficiƫnt samenwerken. Meer kan later nog altijd. Met vriendelijke groeten Ludwig Vandenhove |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be