Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Volg je de modetrends om in te zijn? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76755)

Pluche 21 januari 2007 10:59

Volg je de modetrends om in te zijn?

Volg je de trends om IN TE ZIJN? Ga je dingen NA DOEN om hip te zijn of indruk te maken?

ZERO 21 januari 2007 11:04

Neen, ik draag alleen wat ik wil, en of dat dat nu wel of niet volgens de mode is, zal mij een zorg zijn.

Ke Nan 21 januari 2007 11:10

Modetrends volgt mij. Als ik op straat wandel, tochten doe in de Ardennen, in de trein zit, met de auto rij,... En het is ook nog eens een slechte achtervolger. Waarschijnlijk heeft hij zijn opleiding genoten bij de Belgische Staatsveiligheid. Ik beeld het mij niet in. Echt waar.

alberto 21 januari 2007 11:11

Ik volg de mode, je kan niet anders want wat mode is hangt in de rekken, de speciale trends volg ik niet.

Kim 21 januari 2007 11:35

Ik volg geen modetrends.

Er zit een zekere lijn in mijn kleding, maar ik heb geen modetrends nodig om die lijn te bepalen. :mrgreen:

Voodoo Child 21 januari 2007 11:49

Ik koop mijn kleren al 10 jaar in dezelfde winkel, maar aangezien dat da ne modieuze winkel is zal ik wel modieus zijn zeker :o)

Max van Dietschland 21 januari 2007 12:34

Uiteraard draag ik dingen die totaal tegen de modetrend zijn. :twisted:

Kay_ 21 januari 2007 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 2357043)
Uiteraard draag ik dingen die totaal tegen de modetrend zijn. :twisted:

Max, roze is terug uit. Laat je dus gaan :lol:

Jaani_Dushman 21 januari 2007 12:40

Zeer hatelijk is het, als je in de klerenwinkel zegt dat je het niet mooi vind, dat ze je antwoorden dat dat kledingstuk in de mode is. En dan!? Zijn er nu mensen die iets gaan kopen dat ze lelijk vinden, maar dat wel in de mode is? (blijkbaar wel...)

Kim 21 januari 2007 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2357055)
Zijn er nu mensen die iets gaan kopen dat ze lelijk vinden, maar dat wel in de mode is? (blijkbaar wel...)

Ja, zo'n mensen zie je vaak genoeg... 8-)

En dat levert dan bedenkelijke blikken op bij toevallige voorbijgangers wanneer de persoon in kwestie zijn/haar laatste nieuwe modestukken showt op de Meir.

Kim 21 januari 2007 12:46

Ook lastig: verkoopsters die zich aan je vasthechten als lijm en je pas weer laten gaan als je iets gekocht hebt. Die mensen lopen dan zo'n hele tijd achter je aan terwijl je tussen de rekken doorloopt en dat heeft bij mij slechts één effect: zo snel mogelijk de uitgang zoeken! :P

Flippend Rund 21 januari 2007 12:52

Er lopen tegenwoordig heel wat vrouwen in van die broeken die maar tot aan de knie komen.

Niet doen dames! Echt potsierlijk.

Kay_ 21 januari 2007 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2357080)
Ook lastig: verkoopsters die zich aan je vasthechten als lijm en je pas weer laten gaan als je iets gekocht hebt. Die mensen lopen dan zo'n hele tijd achter je aan terwijl je tussen de rekken doorloopt en dat heeft bij mij slechts één effect: zo snel mogelijk de uitgang zoeken! :P

Ik werk zelf als verkoper in een fietsenzaak en probeer zulke dingen zoveel mogelijk te vermijden.
Zal meestal de vraag stellen: 'Kan ik u al helpen of kijkt u nog wat rond?'
Zo hebben ze tenminste nog een uitweg. :lol:
Ik merk dat zulk gedrag meer geapreccieerd wordt door de klanten.
Ook al dringt mn baas aan het laatste deel van die vraag weg te laten. :roll:

Kim 21 januari 2007 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 2357089)
Er lopen tegenwoordig heel wat vrouwen in van die broeken die maar tot aan de knie komen.

Niet doen dames! Echt potsierlijk.

Of van die broeken die meer op shorts lijken, dus een flink eind boven de knie! En dan zo van die netkousen en laarzen met naaldhakken daaronder...

En dan denken ze dat ze enorm sexy zijn... :?

Jantje 21 januari 2007 13:06

Ik draag gewoon kleren waar ik mij goed in voel en als dat in de mode is dan is dat zo, maar als dat ouderwets is, wel dan stoord mij dat ook niet.

Het is niet omdat enkel pipo's die ik niet ken, bepalen wat mode is en wat niet en opdat die pipo's beslissen dat wij nu roos moeten dragen en geen groen mogen dragen, dat ik mij daar iets van aantrek.

Duvelke 21 januari 2007 13:25

ik koop wat ik mooi vind, soms is dat de mode, soms niet

Wat is de mode eigenlijk? Staat dat ergens geschreven wat de mode is?

La Chunga 21 januari 2007 13:45

Vriendin.

Jozef Ostyn 21 januari 2007 13:59

Ik volg de mode eigenlijk helemaal niet. Ik draag waar ik me goed in voel.

BigF 21 januari 2007 16:58

ik draag hetgene wat mijn vrouw voor me meebrengt, dus ik heb er eigenlijk geen flauw idee of ik modebewust gekleed ben.
't zou eigenlijk best kunnen, maar ik vrees ervoor.

kleren gaan kopen vind ik een hel

largo_w 21 januari 2007 17:00

neen behalve als klassiek ook als "mode" wordt geetiketeerd!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be