![]() |
Wat komt voor u op de eerste plaats ?
|
Ik ga niet antwoorden op deze poll, omdat dit een domme poll is. Het is niet of of. Mijn keuze is een onafhankelijk Vlaanderen waarin vreemdelingen kunnen komen wonen en zij zich aanpassen.
|
Dit is vooral voor blok kiezers bedoeld zeker? Welk standpunt zij het belangrijkst vinden van het blok?
|
Citaat:
|
Een Belgisch Vaderland zonder racisme. Punt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag zou ik deze peiling nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
Een onafhankelijk Vlaanderen, tiens!:|
|
Citaat:
Dat had ik echt niet van jou verwacht! Ik wil minder vreemdelingen van diegenen die zich niet willen aanpassen en verwisselen voor diegenen die daar minder of geen moeite mee hebben. Het ene antwoord sluit trouwens het andere niet uit en kiezen tussen sjukelat of sjoko ... Eerst het ene, dan het andere dan maar ;) |
Citaat:
|
Een Vlaamse staat zonder racisme.
Ik weet niet of je het al gezien hebt, maar de Vlaamse Leeuw is ook een kleurling van Arabische afkomst ;). |
Citaat:
|
ik ga voor Vlaamse onafhankelijkheid (en dan nog hangt het af van de vorm - sociaal-economische structuur, relatie met de "buitenwereld", territorium - van die Vlaamse staat). Maar als ik gedwongen wordt tussen de twee keuzes die Cynicus aangeeft, dan kies ik sowieso voor de Vlaamse onafhankelijkheid. Het heb immers geen fundamenteel bezwaar tegen de komst van "vreemden".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dan kan die staat de pot op. |
Citaat:
Het gaat dus niet over "mijn geliefkoosde staat" maar wel over de politici die daar een probleem mee hadden. |
Citaat:
Het is flauw om alles op "de politici" te schuiven en niet verder durven te denken. |
Citaat:
Is het niet normaal dat wij ons wensen te onttrekken aan een systeem dat zolang het bestaat, ons nadelig behandelt? Genoeg is genoeg. Wij vragen gelijkberechtiging, maar daar wensen de franstaligen niet op in te gaan. Of vind jij van wél misschien? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be