![]() |
Waarvoor heb je nu zin?
Waarvoor heb je nu zin? Laat u maar is goe gaan ;-)
|
Citaat:
Iets realistischer... het houtvuur aansteken en er een luie avond van maken (en dat zou nog moeten lukken ook :-D ) |
Citaat:
:-( |
Citaat:
@laya lovely |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om de weergoden onder hun donder te geven. Sneeuw op dinsdag... hoe komen ze der bij...
|
Citaat:
Ja zeg, kan het nog absurder?? |
Ja. En nèt dinsdag. Eikels.
|
Citaat:
|
Zolang er zeehondenvelletjes voor den open haard liggen.
|
Een bubbelbadje nemen met een glaasje champagne
|
Brubbelbad... gaz naturel zeker... :mrgreen:
|
Seks.
Al gans de dag trouwens... Straks... Maar weet je waar ik ook zin in had: een boterham met merg uit een in groentebouillon gekookte pijp en daarop wat zout en peper. Vanavond is het 'mijn' macaroni, de gasten en mijn vriendin zijn daar zot van...ik ook trouwens...Niet dat hij echt speciaal is... Bereidingswijze: Start om 0930h Saus: Roe maken. 1 liter Melk. Zout, peper, nootmuskaat. Geraspt: 150 gram Nazarethkaas, 150 gram gruyère en 150 gram emmenthal. Bij de saus: 3 gekookte eieren fijn gesneden. 300 gram grijze garnalen. 500 gram gekookte hesp (blokjes) Gekookte macaroni in ovenpot en daarover saus. Klaar om 1030h Laten afkoelen en trekken. Nu is het 1830h en ga ik de rest van de kaas garneren over de macaroni en alles de oven in gedurende 30minuten �* 150 graden. 1855h: Frans brood snijden. 1900h: "Aan tafel!" (da's dan ik die dat roep) Tegen 2030h staat alles opgeruimd en netjes. Rond 2100h moeten de gasten in hun bed zitten. Dan is het tijd om dat te doen waar ik de ganse dag al zin in heb...Jawel, de liefde van de vrouw gaat door de maag! |
hmm, een goed pak frieten. :|
|
Citaat:
frituur dicht? |
Awel ik heb nu ongeloofelijk zin in.....
|
*roffel*
|
*trompet*
|
Hier komt het....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be