![]() |
Partijlogo's
![]() ![]() Waren de kleurtjes op of zo? en deze: ![]() ROOD/WIT/ZWART???? zijn dat niet de kleurtjes van zo'n racistische organizatie ergens uit de jaren dertig (volgens Etienne Vermeersch althans, want die had die kleurtjes ergens gespot op een document uit de studententijd van De Winter van het VB!) |
bent u beneveld?
of toch in staat uzelf te verduidelijken? |
Citaat:
|
dat dedecker-logo is precies voor een bus waspoeder
bij de cdnv snap ik die voeten niet bij de spa maakt dat zwart het te donker |
Citaat:
Bij cdv ontgaat de boodschap me ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oranje staat voor conservatief
blauw voor liberaal en jong het rood zwart bij sp.a is meer een esthetische keuze denk ik, rood en zwart gaan eenvoudigweg goed samen en spreken sterkte uit. Iets dat Goebbels ook begrepen had. (Of wie heeft die vlag ontworpen?) |
Lijst Dedecker, wast uw linnen witter dan een goedkoper product
|
Citaat:
|
Wat me ook opviel is dat het logo van SPIRIT vermeldt:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
,,Filip Dewinter was de stichter-voorzitter van het Nationalistisch Jong-StudentenVerbond (NJSV) en daarna ook praeses van de Nationalistische StudentenVereniging (NSV). Als voorzitter was hij verantwoordelijk voor de inhoud van het ledenblad, eerst Signaal en daarna Branding. Signaal gebruikte de nazi-kleuren: zwart, wit en rood.’’ http://www.hetvolk.be/Article/Detail...cleID=gl46urhg OEPS????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ging me er om in deze topic, dat de SPA deze kleuren WEL gebruikt maar dat ik Vermeersch er nog niet heb over horen klagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be